Noua Honda Africa Twin. Galerie foto
04/11/2014
Kawasaki Z 300: naked de categoria “muscă”
04/11/2014

Kawasaki Ninja H2. „Arma mortală“ a fost îmblânzită. Primele detalii și fotografii

Kawasaki Ninja H2, versiunea de stradă a hyperbike-ul supraalimentat Ninja H2R, păstrează aceeași linie de avion. Totuși, motorul nu mai pare așa de înfricoșător: puterea a fost coborâtă la 200 de cai (210 cu ram air). 

Kawasaki Ninja H2R făcea vâlvă la Salonul de la Intermot, unde a fost „Regina Balului“. O fiară de 300 de cai, cu aripi de fibră de carbon. Kawasaki anunța, la acel moment și o versiune ce putea fi omologată pe stradă: Ninja H2.

Ninja H2 tocmai a fost prezentată la EICMA Milano. Și, din fericire, arată aproape la fel de „Star Trek“. Dar specificațiile sunt mult mai banale.

Kawasaki Ninja H2 2015 (1)

 

Să-ncepem cu partea cu adevărat frumoasă. Ninja H2 arată aproape identic cu „avionul“ H2R.  Aripile din fibră de carbon au fost înlocuite de niște oglinzi, care, spune Kawasaki, au același rol, de a ține motocicleta pe pământ, în caz că ajungi la viteze care te fac să-ți iei zborul. Evacuarea scurtă a fost înlocuită cu una de stradă, care să poată fi omologată, iar un far cu LED se află în partea frontală a carenajului. În rest, din punct de vedere vizual, este similară.

Kawasaki Ninja H2 2015 (4)

Sub carene, însă, situația este diferită. Deși are același motor supra-alimentat, Kawasaki Ninja H2 se poate lăuda cu doar 200 de cai putere (210 cu o admisie Ram Air), față de 310, cât are H2R. Ca să fie mai ieftină, o serie de elemente au fost înlocuite, astfel încât varianta de stradă are 238 de kg (față de 217).

Citește și:  Noua Yamaha R1. Inspirată din MotoGP

Honda RCV de stradă. Motocicleta lui Marquez, cu oglinzi și far

Ducati 1299 Panigale. 205 cai putere

Așadar, oricât ar fi de înfricoșătoare, Kawasaki Ninja H2 nu e chiar așa de rea. La superbike-urile nou-lansate (BMW S1000RR, Yamaha R1, Ducati Panigale), 200 de cai un standard. Cuplul este de 140 de NM la 10.000 rpm. Rămâne, însă, de văzut, dacă supercharger-ul va face diferența la accelerare.

Kawasaki Ninja H2 2015 (2)

La capitolul „Electronice“ avem Traction Control pe trei moduri care, la rândul lor, au trei opțiuni diferite, pentru o livrare cât mai bună a puterii indiferent de tipurile de asfalt. Modul 1 pentru circuit, modul 2 pentru stradă, iar modul 3 pentru asfalt ud.

kawasaki ninja h2 traction control

Totodată, Ninja H2 are Launch Control, ABS „inteligent“ de pe ZX-10R, iar nivelul frânei de motor poate fi selectat de către pilot. Noul superbike Kawasaki mai vine cu quick-shifter și amortizor de ghidon controlabil electronic.

Ninja H2 are o furca de 43 de mm KYB AOS II racing complet ajustabilă, cu funcții separate pe fiecare braț.

Kawasaki Ninja H2 2015 (5)

Kawasaki NinjaH22015 (1) Kawasaki NinjaH22015 (2) Kawasaki NinjaH22015 (3) Kawasaki NinjaH22015 (4) Kawasaki NinjaH22015 (5) Kawasaki NinjaH22015 (6) Kawasaki NinjaH22015 (7) Kawasaki NinjaH22015 (8)



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

4 Comments

  1. […] venit și EICMA, unde a fost lansat Ninja H2, modelul de stradă bazat pe Ninja H2R. Care arată fabulos. Carenajul, culorile, codița, cadrul […]

  2. […] Kawasaki Ninja H2. Știți cu toții despre ce e vorba. Aici vom lua în calcul doar varianta de stradă, cu far, oglinzi și 200 de cai putere. Kawasaki ne propune un motor supra-alimentat și un design destul de SF. Masa la plin, totuși, este destul de mare pentru standardele superbike-urilor. Ninja H2 are 238 de kg. Spre deosebire de celelalte motociclete pe care le discutăm în articol, aceasta va fi construită în versiune limitată și nu-i vedem pe viitorii posesori dându-se cu ea pe circuit. Dar n-am vrut s-o trecem cu vederea. Detalii.  […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.