Sarolea Manx 7 e o combinație de café racer și superbike electric. E derivat direct din versiunea SP7, care a participat la Isle of Man în 2014 și 2015, clasa TT Zero. Acolo parcurgea cicruitul cu o viteză medie de 170 km/h.
Fabricată în Belgia cu multe elemente din carbon și cu zero emisii poluante, Sarolea Manx 7 este de acum gata să pătrundă pe piață. Manx 7 este o evoluție a modelului SP7, un superbike electric ce parcurge cei 60 de km ai concursului stradal de pe Insula Man cu o viteză medie de peste 170 de km/h. Ajunge la 100 de km în 2,8 secunde, are 150 de cai putere și prinde o viteză maximă de 250 km/h. Versiunea stradală care a fost omologată luna trecută are aproape aceleași performanțe ca și participanta la TT.
Creatorii motocicletei speră ca vânzările să-i ajute la dezvoltarea afacerii. În domeniul curselor stradale, fără sponsori care să le ofere suport financiar consistent, nicio echipă nu poate rezista prea mult. Decizia de a omologa pentru folosința stradală motocicleta Manx 7 poate fi un punct de cotitură pentru Sarolea.
Firma belgiană este una dintre primele din lume care au creat motociclete. Fondată în 1850, cu o jumătate de secol înainte de Harley –Davidson sau Indian, a fabricat până în 1963 arme, biciclete sau motociclete. Acum, câțiva investitori încearcă resuscitarea brandului. Printre strategii sunt și parteneriatul încheiat cu Bridgestone sau vânzarea motocicletelor electrice. Totul depinde de prețul la care va fi oferit Manx 7.