Luni dimineata voi pleca pe un traseu off-road, între Malaga și Granada, călare pe noul F850GS Adventure. Nu știu cât va fi de solicitant, dar sunt sigur că va fi frumos. Sunt 20 de grade și soare acum, în sudul Spaniei, așadar trebuie să fie foarte plăcut să străbați munții și pădurile de pin. Marți mă voi întoarce la Granada, călare pe R1250GS Adventure.
Voi lua după mine echipamentul video și voi înregistra, la cald, impresiile despre noile motociclete. Sunt câteva lucruri pe care vreau să le aflu.
BMW F850GS Adventure – sunt foarte curios de felul în care se va comporta această motocicletă. Pentru că are câteva elemente care-i lipsesc 850-ului standard: comfort sporit și autonomie mare. Dar asta vine cu greutate în plus, cu o gardă la sol mai mare și, teoretic, cu o manevrabilitate redusă în off-road. Teoretic. Așadar, sunt foarte curios să afli cum mă voi simți, ridicat în scărițe, pe noul 850GS Adventure.
R1250GS Adventure – cea mai bine-vândută motocicletă de adventure din lume, cu un rezervor imens, de 30 de litri, plină de tehnologie și cu un motor nou. De fapt, motorul este singura diferență notabilă față de modelul anterior, iar tura asta de o zi îmi va permite să înțeleg mai bine diferențele dintre cele doua motoare, în off-road. Cât de mult ajută, în realitate, cuplul mai mare – 140 Nm în loc de 125 Nm, oferit de sistemul de distribuție variabilă Shift-Cam.
Voi ce vreți să știți despre noile F850GS și F850GS Adventure?