După Vitpilen 701, cei de la Husqvarna au scos din uzină pentru o sesiune de teste stradale un alt prototip ce va intra în producția de serie. Este vorba de o combinație între un super-street-fighter și un power-cruiser. Are la bază motorul de 1301 cmc prezent pe KTM Super Duke R și va rivaliza cu Ducati Diavel sau Yamaha V-Max.
Fotografiile spion au fost realizate în apropierea fabricii KTM din Austria. Din ele reiese că noua motocicletă împarte foarte multe componente cu KTM 1290 Super Duke R: cadrul, bascula cu un singur braț, frânele, jantele și – mai ales – motorul de 1301 cmc, ce scoate 180 de cai putere. (Vezi testul cu KTM 1290 Super Duke R)
Cu siguranță, motorul a suferit modificări, pentru a fi se conforma normelor euro 4. Dincolo de partea tehnică, designul se îndepărtează de motocicleta pe care o știm de la KTM. Are un alt stil, ca și la Vitpilen, adică simplu, curat, frumos. Cadrul inferior, șaua monopost, ghidonul, evacuarea sunt noi. Rezervorul e interesant și ciudat totodată, nu ne dăm seama dacă sunt carene ornamentale sau dacă aceasta va fi forma lui finală. Aspectul general arată o poziție de condus aplecată.
Spatele, cu apărătoarea și cu plăcuța pentru număr ce sunt prinse de basculă, seamănă destul de mult cu cel al lui Ducati Diavel. O notă de agresivitate o dă și spoilerul de sub motor. Cel mai probabil, versiunea finală a acestui streetfighter-power-cruiser de la Husqvarna o vom vedea la saloanele importante ale toamnei.