Scuterul ADV prezentat toamna trecută la Milano sub formă de concept a intrat în producție. Lansarea oficială, când vom afla toate detaliile, va avea loc luna viitoare. Până atunci, Honda ne incită cu un filmuleț
Honda City Adventure se bazează pe motorul cu doi cilindri în paralel, de 745cmc, 54 de cai și cutie de viteze automată (DCT) de pe NC750. Chiar și cadrul este același, modificările care i s-au adus fiind minore. Însă roțile cu spițe, pe care și le-ar fi dorit toți fanii să fie pe NC750X, se găsesc acum pe scuter. Are, de asemenea, pneuri cramponate, o cursă lungă a suspensiilor, garda la sol decentă, furcă aurie upside-down, frâne cu două discuri pe față, transmisie finală pe lanț și evacuare ridicată ca la motocicletele enduro. Scuterele au avantajul poziției confortabile și al protecției la vânt mai bună decât la motociclete. Tabloul e completat de parbrizul reglabil și de protecțiile de mâini.
Honda City Adventure, cu amestecul inedit dintre un maxiscuter și o motocicletă adventure ar putea crea o nouă categorie. Deocamdată, nu suntem complet lămuriți în legătură cu această creație, care – cu siguranță – își va avea fanii ei. Diametrul mic al roților, care asigură manevrabilitate în mediul urban, ar îngreuna trecerea peste obstacolele mediului “adventure”. Cel puțin din filmuleț, ne dăm seama că maxiscuterul se descurcă destul de bine pe drumuri forestiere.