Motocicletele și scuterele, scutite de vinieta din București
21/10/2019
2020 Kawasaki Z H2: Motor supra-alimentat, 200 de cai putere
23/10/2019

2020 Ducati Streetfighter V4 – 220 HP. E foc!

Ar putea fi cel mai tare supernaked al momentului. Cu 208 de cai putere în versiunea standard și 220 de cai în versiunea S, setează un nou prag în materie de performanță. Practic, brusc avem cu 50 de cai putere în plus față de ce știam. Și când te gândești că știrea a venit la doar câteva ore după ce Kawasaki a lansat Z H2, cu motor supra-alimentat, ce dezvoltă 200 de cai putere…

Ne ocupăm imediat și de Kawasaki, dar trebuie să vedem mai întâi cum stau lucrurile cu Ducati Streetfighter V4. Totul pleacă de la Panigale V4, deci ar fi la îndemâna oricui să spună că e un V4 fără carene. Dar nu-i doar atât – Ducati a trebuit să facă o motocicletă cu care să te poți deplasa pe stradă, zilnic chiar, așadar în afară de ghidonul clasic, lat, și de scărițele cu poziție “moderată”, ne așteptăm și la o ușoară temperare a motorului V4. Pe stradă puterea trebuie livrată mai mult în mid-range decât în ture mari, iar gazul nu trebuie să fie așa de agresiv. Cu toate astea, “aripile” sunt acolo, iar cei de la Ducati spun că asigură o apăsare de 28 de kg la o viteză de 270 de km pe oră, asta ca să-ți țină fața lipită-bine de asfalt și să te ajute la intrarea în viraj. Și nu e doar atât. Nu lipsesc componentele de top – suspensii Ohlins în cazul versiunii S și frâne Brembo de ultimă generație. 

Colegul nostru Bogdănel ne aduce mai multe detalii despre noul Streetfighter V4 pe canalul DriveMag Riders. Urmăriți filmul de mai jos. 

Masa la plin: 178 kg, care oferă un raport putere-greutate extraordinar. Iar dacă vrei și mai mult, poți opta pentru o evacuare Akrapovic full-racing care dă jos 6 kg și urcă puterea la 220 de cai. Versiunea S mai vine cu roți Marchesini and și suspensii semi-active Öhlins (Furca 43 mm NIX30 și mono-amortizor TTX36), plus amortizor de ghidon.

Prețul anunțat pentru Italia. Streetfighter V4 – 20.000 euro. 

Streetfighter V4

› Culoare – Roșu Ducati, cadru gri închis și roți negre
› Principalele caracteristici standard:

  • Furcă complet ajustabila –  43 mm Showa Big Piston Fork (BPF)
  • Monoamortizor ajustabil Sachs
  • Amortizor de ghidon Sachs
  • Sistem de frânare cu etriere monobloc Brembo Stylema® 
  • Anvelope Pirelli Diablo Rosso Corsa II tyres (spate 200/60)
  • ‘Biplane’ wings 
  • Pachet de electronice cu with Inertial Measurement Unit pe 6 axe (6D IMU): ABS Cornering EVO; Ducati Traction Control (DTC) EVO 2; Ducati Slide Control (DSC); Ducati Wheelie Control (DWC) EVO; Ducati Power Launch (DPL); Ducati Quick Shift up/down (DQS) EVO 2; Engine Brake Control (EBC) EVO
  • Display Full-TFT 5” 
  • Riding Modes (Race, Sport, Street)
  • Far Full-LED headligh cu DRL
  • Șa pasager
  • Pregătit pentru Ducati Data Analyser+ GPS (DDA+ GPS) șo  Ducati Multimedia System (DMS)

Streetfighter V4 S
› Echipare standard suplimentară față de versiunea de bază  

  • Ducati Electronic Suspension (DES) EVO
  • Furcă Öhlins NIX-30 forks cu  Öhlins Smart EC 2.0 control system
  • Amortizor Öhlins TTX 36 cu Öhlins Smart EC 2.0 control system
  • Amortizor de ghidon Öhlins cu  Öhlins Smart EC 2.0 control system
  • Roți Marchesini din aluminiu forjat


Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.