Yamaha reînoiește maxi-scuterul sportiv T-Max, aducându-l la zi cu noua tehnologie. Pretențioșii au acum la dispoziție faruri cu led ce stau mereu aprinse, un carenaj redesenat, o nouă grafică a instrumentelor de bord sau parbriz reglabil. Prețul este pe măsura numelui: Max
Principalele modificări cu care vine Yamaha pentru 2015 la modelul T-Max țin de design. Un nou far a fost desenat pentru a se încadra în linia sportivă și unghiulară a celorlate modele ale firmei, care are acum becuri cu LED, atât pentru luminile de poziție, cât și pentru cele două faze. LED-ul de poziție rămâne aprins permanent, pentru a fi mai vizibil în trafic și pentru a sublinia carisma scuterului.
Pentru a te putea strecura mai ușor printre mașini sau în spațiile înguste, oglinzile au fost repoziționate. Ele au acum brațe mai lungi, sunt amplasate mai sus și păstrează forma de pe motocicletele sportive de la Yamaha.
Tot pentru a ameliora ținuta sportiva, T-Max beneficiază de o nouă furcă inversată, cu diametrul de 41mm, mai ușoară și mai rezistentă, care oferă precizie în conducerea cu viteze sporite pe viraje. În completarea furcii vine și aripa față cu un look mai sportiv, mai înclinată în față și mai lată, pentru un efect aerodinamic.
În materie de frânare, versiunea pentru 2015 a lui T-Max este primul scuter Yamaha ce primește pe roata de față etrierele cu amplasare radială dezvoltate pentru gama supersport.
Pornirea se face printr-o simplă apăsare de buton, asta desigur, dacă proprietarul are asupra sa cartela Smartkey. Blocarea sau deblocarea ghidonului sau a spațiului de sub șa se fac tot prin senzorul de prezență al cartelei.
Pe lângă versiunea de bază, Yamaha prezintă la EICMA și T-Max IRON MAX, o ediție specială cu evacuare de titan Akrapovic, șa specială în două culori, bord personalizat de culoare albă, furcă aurie sau scărițe de aluminiu.
Prețul pleacă de la 10.790 euro pentru versiunea de bază și ajunge la 11.790 pentru Yamaha T-MAX IRON MAX cu ABS.