mv-agusta-f3-800
MV Agusta prezintă noua F3 800. Sexy și puternică
04/06/2013
Petre Pop ia startul în Manx GP
05/06/2013

T-Rex 16S – monstrul cu motor de BMW

Niște canadieni, specializați în trike-uri cu motor de motocicletă, au făcut un șasiu ce pare desprins din „Transformers“ și l-au adus la viață cu motorul de pe BMW K 1600 GT.

Primul concept de trike construit de Campagna, o companie specializată în vehicule cu trei roți, avea motor de Suzuki și ieșea la lumină în 1988. Au mai trecut șase ani până la modelul de serie, iar canadienii au încercat mai multe motorizări.

Acum a venit timpul să doteze trike-ul cu o inimă bavareză. O inimă de 1649 cc, șase cilindri în linie, motor pe care-l știm de pe modelele de touring K 1600 GT/GTL. Dezvoltă 160 de cai putere și un cuplu maxim de 175 NM. Așadar, s-ar putea descurca pe orice mașină, ce să mai spunem de un trike.

T-Rex 16 S are roți din aluminiu, anvelope cu profil îngust, suspensii Elka și frâne Wilwood. Cadrul este făcut din oțel și ia forma unui roll cage (a trecut toate testele de siguranță).

Cutia de viteze cu șase viteze este împrumutată tot de la BMW, dar canadienii i-au adăugat un marșarier activat electronic printr-un buton. Transmisia nu se face prin cardan, ci prin lanț, iar evacuarea vine de la K 1600 GTL.

Portbagajul seamănă cu ceea ce avem pe motociclete. T-Rex 16 S are două genți laterale, iar fiecare poate ține 46 de litri. În plus, mai poți băga o geantă sub capotă.

[nggallery id=88]

Trike-ul mai este dotat cu un sistem audio de 180 de W, control pentru iPhone și Bluetooth, plus alte opțiuni care caracterizează mai degrabă o mașină decât o motocicletă.

Deocamdată, T-Rex 16S se găsește doar pe piețele din America și Canada, unde costă 62.000 de dolari. În Europa ar trebui să ajungă la sfârșitul anului 2013/începutul lui 2014.

 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.