Noua Yamaha Tracer 700 s-a făcut rea
09/11/2019
Aprilia RS660. Bonus: Tuono 660. Să vină primăvara!
11/11/2019

Noul KTM 890 Duke R e fratele cel rău. Walkaround și interviu

KTM a venit cu o supriză la EICMA: 890 Duke R, o variantă mai puternică și mai rea a lui 790 Duke. Probabil vă întrebați dacă aveam nevoie de așa ceva. Nu e cazul. Răspunsul e simplu, și vine de la Adriaan Sinke, om de bază în product managementul KTM: “suntem KTM, n-avem nevoie de vreun motiv special ca să construim un R”.

Așadar, 890 Duke R are bicilindrul ăsta care duce puterea la 120 cp, are mai puține kg, are suspensii cu set-up mai rigid și o poziție mai sportivă, are frâne mai bune. Nu e motocicletă de oraș. E motocicletă de dat – pe circuit și pe drumuri bune. 

Ca să află mai multe despre ea, am stat de vorbă cu Adriaan Sinke, despre care vă povesteam mai sus. Și dacă tot l-am prins, ne-am mutat 4 metri la dreapta, ca să admirăm și noul 1290 SuperDuke R, care deși arată cam la fel, e o motocicletă nou-nouță – fiecare element a fost regândit. Dar să urmărim materialul de la EICMA, Milano. Dacă mai sunt câțiva care se întreabă de ce în limba engleză, motivul e simplu: la Milano am fost în formula DriveMag Riders, unde producem materiale în limba engleză ca să ajungem la un public cât mai numeros. 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.