Honda Africa Twin Adventure Sports – Studiul ce ni-l dorim în producție
25/11/2015
BMW R 1200 GS cu tracțiune integrală și marșarier
26/11/2015

MV Agusta a lansat noua Brutale 800 2016. Poezie în trei cilindri

MV Agusta a lansat noua Brutale 800. Mai sexy, mai brutale, mai MV Agusta. 

Știi, există anumite motociclete pe care, atunci când vine iarna, nu te lasă inima să le părăsești în garaj.

Mai că-ți vine s-o iei, s-o aduci lângă tine în living și s-o mângâi în timp ce te uiți la brad și bei vin roșu. Până și prietena ta ar înțelege asta. Ei bine, noua Brutale 800 pare fix acel gen de motocicletă.

d6

Nu voi descrie în cuvinte felul cum arată. Pentru asta există fotografiile. Voi remarca doar farul cu LED, formele șeii, evacuarea triplă redesenată – care deja a devenit trademark, și rezervorul frumos sculptat. O minunăție.

brutale-800-1

Motorul rămâne în trei cilindri, cu un volum de 800 cmc, capabil să dezvolte 116 cp la 11.500 rpm și un cuplu cu 25% mai mare decât în cazul motorului precedent. 90% din cuplul maxim de 83 NM este deja accesibil la 3,800 rpm. Și aici vorbim despre tendința generală a pieței de a aduce cât mai mult cuplu în zona medie de turații, locul în care acul stă cel mai mult. Tricilindrul este dotat cu un arbore de echilibrare contra-rotativ, iar schimbarea treptelor se face lin și rapid, datorită unui sistem electronic de tip quicksifhter.

brutale-800-7

La capitolul electronice, MV Agusta nu anunță schimbări. Avem același sistem MVICS pe care-l regăsim și pe alte modele, cu un traction control ce poate fi setat pe 8 nivele.

brutale-800-4

Noua MV Agusta Brutale 800 are un cadre nou, tubular, din oțel, ce se continuă cu ‘brațe’ de aluminiu în zona de legătură cu bascula.

Ampatamentul a fost extins la 1400 mm, ceea ce ar trebui să-i ofere o stabilitate mai mare la viteze mari.

Furca are o cursă cu 1 mm mai mare și poartă semnătura Marzocchi, iar pe spate regăsim un amortizor marca Sachs. Sistemul de frânare vine de la Brembo, iar discurile-față de 320 mm sunt oprite cu ajutorul unor etrieri cu patru pistonașe.

brutale-800-5

Sistemul ABS este Bosch 9 Plus și are funcție anti-stoppie. Pneuri: Pirelli Diablo Rosso III, montate pentru prima oară pe o motocicletă de serie, potrivit MV Agusta.

d1

Brutale 800 are o greutate de 175 de kg fără plinuri, iar rezervorul are o capacitate de 16,5 litri. Viteza maximă pe care o poți atinge este de 237 km/h.

Preț: 12.680 Euro, pe piața din Italia.

brutale-800-6



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.