Kawasaki J300 – prim contact
18/08/2015
Etapă de Campionat Est-European, în weekend, la Adâncata
19/08/2015

Lazer Mambo Evo Navy. Test

Era iulie, vară, frumos, iar redacția PeMotoare punea mâna pe Ducati Scrambler. Iar la o așa motocicletă, aveam nevoie de o cască pe măsură. Am ales Lazer Mambo Evo Navy, de la Dual Motors. Și n-am regretat deloc alegerea făcută.

Dincolo de schema de culori și de aspectul retro, două lucruri mi-au plăcut foarte mult la ea: materialele și prețul. Căptușala este făcută dintr-un material sintetic ce imită pielea, foarte plăcut la atingere, care-i dă un aspect premium. Prețul: 541 de lei, un preț corect pentru o cască deschisă. Știu, există și căști la 100 de lei, dar prefer să nu discut prea mult despre ele.

Cu alte cuvinte, casca Lazer oferă un raport calitate – preț foarte bun și are cam tot ce poate avea o cască deschisă: căptușala poate fi dată jos și spălată, are o vizieră de soare integrată, un cozoroc retro inclus și a fost gândită ca să poată fi purtată cu ochelari. Greutatea: 1.100 grame (L).

E82B3679

Ca să fie mai de efect, am ales și niște ochelari Mambo (disponibili la secțiunea accesorii), care costă 160 de lei. Astfel echipat, am pornit la drum.

Cum se simte

Am stat cu ea pe cap aproape toată ziua și n-am simțit nici un moment de disconfort. În mers, la viteze de oraș, casca se comportă,  fără cusur. La drum întins, însă, când am călcat accelerația (peste 90), am început să simt ceva vânt pe la urechi și măsele.  Ce-i drept, eram pe un naked (Ducati Scrambler) și e posibil ca această cască să nu se pupe precis cu forma capului meu. Totuși, n-au fost momente în care să simt că stă să zboare din cap, la fel ca-n cazul altor căști deschise pe care le-am purtat.

E82B3594

Nu m-au deranjat decât insectele care mă loveau insistent seara în nas, obraz și barbă, pentru că această cască Lazer este cu adevărat deschisă, fără o vizieră mare pe care s-o tragi până sub bărbie. Singura bucată de sticlă din dotare – ochelarii de soare – nu mi-a fost de mare folos pentru că-i aveam deja pe cei de aviator.

Apropo de ochelarii Mambo, aveau o tentă albastră și i-am putut folosi fără probleme și ziua, când îmi permiteau să merg relaxat prin soare și noaptea, pentru că nu erau foarte închiși.

E82B3684

Concluzia

Am rămas încântat de casca Lazer Mambo Evo. Mi-au plăcut foarte mult materialele folosite și felul în care stă pe cap la viteze de oraș. Nu mi-a plăcut că-mi bătea vântul în ureche la viteze mari, dar nici n-a fost făcută pentru așa ceva și e posibilă să nu fie potrivită pentru forma capului meu.

E82B3648

Așadar, dacă ai o cască integrală pentru drumuri lungi și vrei una deschisă pentru oraș, Lazer Mambo este o alegere foarte bună: arată bine, e făcută din materiale de calitate și are un preț corect. Apropo de prețuri, în perioada asta sunt și ceva reduceri la Dual Motors, așadar ai putea s-o prinzi la un preț mai bun decât cel de listă.

Vezi filmul cu Ducati Scrambler, unde am testat Lazer Mambo Evo:

 

 

 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.