Ducati 1199 SuperLeggera. Superbike-ul de 60.000 de euro
22/10/2013
VIDEO Pe viraj poți atinge cu genunchiul, cotul… capul
23/10/2013

KTM 1290 Super Duke R, în versiune touring

Streetfighterul de la KTM, 1290 Super Duke R, vine acum în două declinări. Este vorba despre o echipare pentru touring, iar alta pentru circuit.

Austriecii de la KTM au modificat modelul 1290 Super Duke R astfel încât motocicleta să fie capabilă pentru călătorii lungi fără ca motociclistul să simtă vreun disconfort pe tot parcursul voiajului. Așadar, streetfighterul oranj s-a transformat într-o versiune touring.

1290_S7_KTM_SDR_img_0_0_109

Deci, KTM 1290 Super Duke R touring are parbriz, gps Garmin montat deasupra bordului, mânere încălzite, integral brake disc lock, o șa mai confortabilă, și nu în ultimul rând, două genți de 18 litri fiecare și un rucsac. Mai mult, inginerii din Mattighofen nu au modificat performanțele motorului. Drept urmare, motocicleta are tot 180 CP și un cuplu de 144 Nm la fel ca versiunea standard 1290 Super Duke R.

ktm_s6_1290sdr_img_0_0_153Însă, asta nu e tot. Pentru acei motocicliști care își doresc o motocicletă “Ready to Race” în adevăratul sens al expresiei, KTM a pregătit pentru 1290 Super Duke R o versiune race, gata de alergat pe circuit. Acest model are o evacuare completă Akrapovic Evolution, pneuri slick, discuri de frână dantelate și un amortizor de ghidon preluat de la echipa de uzină din Moto3.

În plus, ca să diminueze pagubele în cazul unei căzături, KTM 1290 Super Duke R race este echipat cu crash pad-uri pentru cadru ce protejează motorul, cadrul, și rezervorul, și nu în ultimul rând protecții pentru manete asemănătoare celor din MotoGP. Desigur, nu aveau cum să lipsească scărițele ajustabile (5 poziții, 20 mm sus sau jos, 25 mm în față sau în spate) sau șaua de curse (mai îngustă și cu 20 mm mai înaltă față de cea standard). Iar oglinzile, semnalizările și suportul de număr au dispărut.

 

Foto: KTM



Cosmin Voicu
Cosmin Voicu
Îmi plac motocicletele de când eram mic și mă uitam împreună cu tatăl meu la MotoGP și la WSBK. Îmi aduc aminte de cursele cu Doohan și mai târziu de Rossi când alerga la 125 și la 250. Și de Fogarty și Haga la Superbike.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.