Rossi, locul 5 în topul celor mai bine plătiți piloți din motorsport
11/09/2013
Ce trebuie să știi despre geaca moto de vară
11/09/2013

Kawasaki ZZR1400, în haine Performance Sport

Având ca reputație drept cea mai rapidă motocicletă de serie în accelerație, Kawasaki ZZR1400 va avea o versiune Performance Sport disponibilă pentru piața europeană. Aceasta include un amortizor spate Öhlins TTX și evacuare Akrapovic fabricată din titan.

Amortizorul Öhlins TTX oferă reglaje pentru compresie și revenire. Datorită faptului că amortizorul are un design concentric twin-tube, compresia pistonului este separată de către supapa pentru revenire. Astfel, cele două funcții sunt separate, iar Öhlins TTX permite un număr total de 22 de reglaje. În plus, materialele de înaltă calitate folosite la fabricarea amortizorului asigură durabilitate în timp, stabilitate sporită pentru suspensia spate a lui Kawasaki ZZR1400 Performance Sport și nu în ultimul rând, confort și feedback mai bun.

Performanțele motocicletei sunt îmbunătățite și cu ajutorul evacuării Akrapovic. Aceasta este fabricată din titan, fapt ce reduce greutatea totală a lui Kawasaki ZZR1400 Performance Sport. Mai mult, plăcerea pilotajului este garantată grație tonalității asigurate de către compania din Ivancna Gorica, Slovenia.

Printre alte componente ce au fost montate pe Kawasaki ZZR1400 Performance Sport se numără și parbrizul Double Bubble ce asigură o croazieră plăcută pe autostradă. De asemenea, motocicleta are o șa fabricată din materiale de calitate, plus o șa monopost vopsită într-o culoare specială pentru a asigura un aer sportiv motocicletei Kawasaki.

Un alt element ce se face remarcat este culoarea neagră folosită pentru instrumentele de bord. Kawasaki ZZR1400 Performance Sport va fi disponibil în showroom-uri spre sfârșitul anului.

Constructorul japonez de motociclete va scoate pe piață și alte versiuni noi. Printre acestea se numără Ninja 300 Special Edition și Z1000SX.

 

Foto: Kawasaki



Cosmin Voicu
Cosmin Voicu
Îmi plac motocicletele de când eram mic și mă uitam împreună cu tatăl meu la MotoGP și la WSBK. Îmi aduc aminte de cursele cu Doohan și mai târziu de Rossi când alerga la 125 și la 250. Și de Fogarty și Haga la Superbike.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.