Kawasaki Z1000SX 2014 poate fi ușor confundată cu versiunea anterioară, dar vine, printre altele cu ABS, retușări ale motorului, ale spațiului de depozitare, controlul tracțiunii și cu mai mute setări de pilotaj.
Noua Kawasaki Z1000SX are câte două hard-case-uri de 28 de litri, în care poate încăpea câte o cască integrală. Japonezii au optat pentru un design ergonomic, astfel, lățimea motocicletei cu cele două case-uri montate este de 925 mm. Totodată, au un nou sistem de montaj și se deschid cu aceeași cheie cu care se pornește motocicleta.
Kawasaki Z1000SX 2014 mai vine cu sistemul electronic de control al tracțiunii – KTRC. Îți poți alege unul dintre trei moduri de mers, de la unul sportiv la unul pentru situații cu aderență mică. În plus, mai poți opta pentru una dintre cele două setări ale puterii.
Cei de la Kawasaki mai spun că au adus îmbunătățiri la motor, astfel încât livrarea puterii se face mai repede. Îmbunătățiri vedem și la furca-față de 41mm, pentru un comportament mai bun la frânare. Cât despre suspensia spate, duritatea acestea poate fi ajustată în funcție de încărcătură. Totodată, Kawasaki Z100SX are un nou filtru de aer.
5 Comments
[…] Aceasta nu este singura noutate pregătită de cei de la Kawasaki. Japonezii vor scoate pe piață, în curând, o nouă versiune Z100SX. […]
[…] Constructorul japonez de motociclete va scoate pe piață și alte versiuni noi. Printre acestea se numără Ninja 300 Special Edition și Z1000SX. […]
[…] nu a lansat bine cea mai nouă versiune a lui Z1000SX, motocicletă pe care o puteți admira aici, că producătorul japonez ne mai tachinează cu un clip. De data aceasta vedeta este un model din […]
[…] vrei ceva sport-touring, uită-te cu încredere la Kawasaki Z1000 SX. Este mai agilă, mai ușoară și mai agresivă. Motorul dezvoltă 140 de cai putere și are 230 […]
[…] sport-touring, uită-te cu încredere la Kawasaki Z1000 SX. Este mai agilă, mai ușoară și mai agresivă. Motorul dezvoltă 140 de cai putere și are 230 […]