Harley-Davidson Street 750 Test Ride. Revoluționarul necioplit
15/10/2014
Pasiune fără limite. Pe motocicletă, în scaun cu rotile
16/10/2014

Kawasaki Vulcan S 2015. Cruiser „funky“ derivat din ER-6. Primele fotografii

Kawasaki Vulcan S 2015 va fi lansat la EICMA – Milano și este un altfel de cruiser urban. Iată primele date tehnice și fotografii oficiale ale noului Vulcan S.

Prin Vulcan S, Kawasaki are un alt unghi de abordare în segmentul cruiserelor urbane. Asta, în primul rând, datorită motorului. Vulcan S va avea bicilindrul de 649 cmc, care echipează atât ER-6 cât și Verys 650. Un motor foarte apreciat al japonezilor, care nu egalează impactul vizual al unui V2, dar oferă performanță. Motorul va avea un comportament diferit, adaptat noii motociclete. Kawasaki spune că a fost gândit special pentru începători, publicul-țintă al noului Vulcan S. În urma ajustărilor, bicilindrul va avea 61 de cai putere la 7.500 rpm și 63 NM la 6.600 rpm. Așadar, la cele 225 de kg ar trebui să fie suficient de sprințară, o abordare sportivă a acestui segment.

kawasaki vulcan s 2015 (19)

Kawasaki Vulcan S 2015 nu va împrumuta doar motorul de la ER-6, ci și alte elemente. Unul dintre ele pare să fie șasiul. Iar unul dintre ele pare să fie suspensia-spate, dispusă pe partea dreaptă-lateral. Evacuarea este scurtă și, per total, inspiră sportivitate. Din shooting și din comunicatul oficial ne dăm seama că va fi o motocicletă pentru oraș ce va provoca la luptă Harley-Davidson Street 750 (testată deja de PeMotoare).

Cât despre design, cei de la Kawasaki spun că au vrut să facă o motocicletă cât mai compactă, iar la asta i-a ajutat motorul și cadrul minimalist. La Vulcan S 2015 regăsim și vizual, nu doar tehnic, o combinație intresantă între elementele tradiționale ale unui cruiser și componete ale motocicletelor standard.

bord vulcan s

Un alt element pe care îl are în comun cu Versys și ER-6.

Transmisia se face prin lanț, iar pe față observăm un singur disc de frână, dar și faptul că are ABS.

Kawasaki Vulcan S 2015 are și câteva opțiuni interesante de confort. Scărițele sunt ajustabile, la fel și manetele de frână, respectiv ambreiaj. Pe față are o roată de 18 inch, în timp ce pe spate este dotată cu una de 17 inch. Rezervorul are 14 litri.

 

kawasaki vulcan s 2015 (4)

Printre accesorii se numără parbrizul, indicatorul de treaptă de viteză, genți de piele, șaua pasagerului și alte opționale de ordin estetic.

Vom admira Kawasaki Vulcan S 2015 pe viu la Salonul EICMA. PeMotoare va fi acolo și-ți va povesti despre fiecare model nou în parte.

Date tehnice Kawasaki Vulcan S 2015

[tabgroup]111[/tabgroup]

kawasaki vulcan s 2015 (2) kawasaki vulcan s 2015 (3) kawasaki vulcan s 2015 (5) kawasaki vulcan s 2015 (6) kawasaki vulcan s 2015 (7) kawasaki vulcan s 2015 (8) kawasaki vulcan s 2015 (9) kawasaki vulcan s 2015 (10) kawasaki vulcan s 2015 (11) kawasaki vulcan s 2015 (12) kawasaki vulcan s 2015 (13) kawasaki vulcan s 2015 (15) kawasaki vulcan s 2015 (16) kawasaki vulcan s 2015 (17) kawasaki vulcan s 2015 (18) kawasaki vulcan s 2015 (20) kawasaki vulcan s 2015 (21)



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

1 Comment

  1. […] O altă apariție va fi Vulcan S, o motocicletă de oraș în stil „cruiser“, bazată pe motoruș și șasiul de la ER-6. Fotografiile și datele tehnice au fost deja prezentate oficial. Le găsești aici. […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.