Kawasaki J300 2014 este primul scuter al producătorului japonez. Acesta vine echipat cu ABS și cu un motor de 300 cmc, răcit cu lichid.
Kawasaki a decis că este timpul să construiască un maxi-scuter pentru piața europeană. Astfel, la salonul EICMA 2013, japonezii au prezentat scuterul J300. Acesta are un design agresiv, similar cu asa-zisa filosofie Sugomi, folosită pentru modelul Z1000. Cum segmentul maxi-scuterelor este în plină dezvoltare în Europa, inginerii de la Kawasaki au echipat scuterul cu un monocilindru în patru timpi, răcit cu lichid, de 299 cmc. Motorul dezvoltă 28 CP la 7750 rpm și un cuplu de 29 Nm la 6250 rpm. Pentru transmisie s-a optat pentru o cutie de viteze CVT (Continuously Variable Transmission) și pentru un ambreiaj centrifugal.
Alte modele lansate la EICMA 2013:
Ca orice scuter, Kawasaki J300 2014 este o alegere practică pentru deplasarea prin oraș, grație spațiului de depozitare de sub șa, care este suficient de încăpător pentru o cască full-face și o servietă de mărimea documentelor A4. Greutatea maximă admisă este de 10 kg. Mai mult, pentru siguranță, inginerii japonezi au montat un contact antifurt.
Tot la capitolul siguranță, Kawasaki J300 2014 poate fi echipat opțional cu ABS. Frânele sunt formate dintr-un disc dantelat de 260 mm și un etrier cu două pistonașe pe față, în timp ce pe spate s-a montat un disc dantelat de 240 mm și un etrier cu două pistonașe. Suspensiile sunt alcătuite dintr-o furcă telescopică cu jambe de 37 mm și două amortizoare cu pretensionare reglabilă în cinci moduri.
Fișă tehnică Kawasaki J300
Motor: monocilindru, patru timpi, 299 cmc, răcit cu lichid
Putere: 28 CP la 7750 rpm
Cuplu maxim: 28.7 Nm la 6250 rpm
Transmisie: CVT
Cadru: tubular de tip diamond, oțel
Roată față: 120/80-14 M/C 58S
Roată spate: 150/70-13 M/C 64S
Lungime: 2235 mm
Lățime: 775 mm
Înălțime: 1260 mm
Înălțime șa: 775 mm
Ampatament: 1555 mm
Greutate cu plinurile făcute: 191 kg
Rezervor: 13 litri