Asta dacă va ajunge în versiune de serie. Și, cel mai probabil va ajunge, luând în considerare feedback-ul de la Milano și felul în care lucrează Husqvarna.
Partea interesantă e că Husqvarna, un brand ce și-a schimbat complet față de la preluarea de către KTM, a reușit să vină cu o linie de design consecventă, astfel încât nu-i nevoie să vezi vreo etichetă ca să știi că ai de-a face cu o Husqvarna. Iar Norden 901 o demonstrează.
Conceptul Norden 901 are motorul de pe noul Duke 890, derivat la rândul lui din bicilindrul 790. Husqvarna promite putere și greutate mică, așadar ne așteptăm la 110-120 de cai și 210-215 kg, cu rezervorul plin.
Rezervorul alungit rămâne, dar se continuă în partea superioară cu o carenă ce va oferi o protecție la vânt mai bună decât 790 Adventure.
Mai jos, prima noastră întâlnire cu Norden 901 la Milano. Cum vi se pare?