Orice lucru oferit spre vânzare are priză mult mai mare la public dacă pe el scrie ADVENTURE. Honda știe acest lucru foarte bine și îl aplică și în gama scuterelor. City Adventure e un concept prezentat la Milano ce are toate șansele să intre în producție.
John Gerber a fost un scuterist ce în anii ’70-80 a parcurs aproximativ 650 mii de km pe cinci continente. El călătorea cu o Vespa. La acest gen de scuteriști, cu poftă de aventură, s-a gândit Honda când a conceput City Adventure. După cum arată, credem că a fost desenat de aceiași designeri care au făcut și noua Africa Twin CRF 1000L.
Ca orice motocicletă ce poartă cu mândrie sigla ADV pe carenă, scuterul are roți spițate, pneuri cramponate de dimensiuni mai mari, chiar și garda la sol pare destul de decentă pentru incursiunile în off-road. Pe față vedem o frână de la Nissin cu două discuri și o furcă inversată aurie. Ghidonul la fel de auriu ca și furca ne face să ne întrebăm cum cam cum s-ar sta în “scărițe” pe un scuter. Transmisia finală este pe lanț, nu pe curea. Evacuarea finală ridicată și bascula sunt ca și la motocicletele enduro. Designul este cu unghiuri ascuțite și ansamblul pare construit cu materiale rezistente. Parbrizul reglabil și protecțiile de mâni completează aspectul general.
Honda nu a transmis informații tehnice, dar se pare că la bază este NC 750, adică are un motor cu doi cilindri în paralel de 745 cmc și 55 de cai putere. Ceea ce ne spun cei de la Honda este că “City Adventure este o nouă interpretare a motociclismului de aventură. Aduce spiritul aventurii în inima orașului și subliniază implicarea mărcii în crearea tehnologiilor care îmbogățesc stilul de viață al clienților”.