Cu o clasă de mini-adventure deja formată, era ciudat ca brandul portocaliu să lipsească de la petrecere. M-am mirat destul de tare la Milano când am văzut absența KTM.
Kawasaki Versys-X 300, Honda CRF 250 Rally, BMW G 310 GS, Suzuki V-Strom 250. Toate au apărut anul acesta la Milano și sunt niște versiuni ieftine și subdimensionate ale fraților mai mari. KTM – specialist în disciplina adventure n-a venit, în schimb cu nimic.
Dar fotografiile-spion arată că lucrează de zor la o motocicletă adventure de 390 cmc. Fotografiile arată o motocicletă aflată într-un stadiu de dezvoltare incipient, iar roțile sunt mai degrabă de supermoto. În versiunea finală ar trebui să aibă 21 pe față și anvelope de off-road.
Pe de altă parte, partea frontală a motocicletei, inspirată din rally-raid, pare aproape gata.
390 Adventure va folosi monocilindrul de 375 cmc, care dezvoltă 44 cp în versiunea Duke. În timp ce naked-ul are 139 kg fără lichide, ne așteptăm ca versiunea adventure să aibă undeva pe la 150 de kg cu rezervorul gol și 170 de cu toate lichidele.
E posibil să vedem versiunea de serie la EICMA 2017. KTM 390 Adventure va fi, cel mai probabil, construită în India.
390 Adventure nu e singura motocicletă interesantă la care KTM lucrează în acest moment. Săptămâna trecută au apărut fotografii cu viitorul 790 Adventure, bazat pe noua platfomă cu doi cilindri în linie.