VIDEO| Prima tură cu noul Tiger 800, în versiunea de top – XCa. Destinația: Dobrogea, Munții Măcinului. Moduri de mers preferate: sport și off-road. Durata turei: 16 ore – cu tot cu filmare.
Triumph a ascuțit ghearele Tiger-ului de 800 cmc pentru 2018. Peste 200 de îmbunătățiri, susține Triumph, dintre care le amintim pe cele mai importante: motorul – acum are 95 cp, ergonomia, opțiuni de touring, un display nou. O motocicletă mai bună și pe asfalt și în afara lui, promite Triumph.
Asta am încercat să aflăm și noi. Cum a fost și ce-am învățat despre noul Tiger 800 aflați din filmul de mai jos, ce poate fi văzut și direct pe canalul nostru de YouTube. Motocicleta a fost preluată de la Motoboom – apropo, nu suntem noi singurii norocoși. Triumph Tiger 800 XCa vă așteaptă la test.
Video: Ionuț Ivana, Adi Popescu.
Versiunea Tiger 800 XCa se traduce în felul următor: XC – roată de 21 pe față și spițe (spre deosebire de XR, ce oferă 19 și aliaj), iar XCa pentru că în echipare de top: protecții, evacuare Arrow, faruri LED, șa încălzită. Primul test cu această motocicletă a fost făcut de colegul nostru Cătălin și e deja pe site. Impresii după trei zile în Transilvania.
2 Comments
Super, multumim. Abia astept urmatoarele comparatii, insa sunt curios si cred ca nu doar eu, cum sta si fata de R1200GS. de ce una, de ce alta, sau care e cea mai cea pe sosea, offroad si cu pasager si bagaje. Mersi.
Salutare Vali. Tiger 800 e, cumva, la clasa intermediara si ii este inferior GS-ului. Are 95 cp, in timp ce GS are 125. R1200GS e superior si cand vine vb de confort la drum lung, cu pasager si bagaje. Iar rivalul de la Triumph e Tigerul de 1200 cmc.
Pe de alta parte Tigerul de 800 costa 14.000-15.000 de euro, in timp ce un GS cu optiuni e 18.000-19.000.