Ionel Pascotă a câștigat, „la antrenament“, cea de-a patra ediție a Dunlop Romanian Superbike, desfășurată în apropiere de Bratislava, la Slovakia Ring. Acesta a fost urmat în clasament de Cătălin Cazacu și Barda Gal. Punctele obținute de Cazacu și căzătura lui Ionuț Mistode au răsturnat situația în clasament.
Ionel Pascotă a luat startul în cea de-a patra etapă a Dunlop RoSbk. Pilotul bănățean nu participă, de obicei, la Dunlop Romanian Superbike, care este o competiție privată, ci aleargă în Campionatul Est European, mult mai bine cotat. Așadar, nu este o surpriză victoria de duminică de la Slovakia Ring, deși Ionel Pascotă a avut probleme cu furca motocicletei.
„Am venit pentru antrenament și pentru a seta motocicleta. Am încercat să reglăm BMW-ul pentru clasa 1000, nu am putut nicidecum, dar ne prinde bine acest antrenament. Avem următoarea cursă peste două săptămâni în Campionatul European de Est“, a declarat Ionel Pascotă pentru PeMotoare.ro. Din păcate, Ionel Pascotă și echipa sa n-au reușit, deocamdată, să-i dea de cap furcii.
Pe poziția secundă s-a clasat Cătălin Cazacu – Taifun Racing, un alt pilot din Banat care, în urma punctelor obținute a trecut la șefia clasamentului Dunlop Romanian Superbike. „După ce a căzut Ionuț, lupta dintre mine și Pascotă a fost una dură. Au fost niște depășiri puțin mai dure, bărbătești, noi suntem obișnuiți cu ele deci nu este o problemă, iar cursa a fost deosebită. Îmi pare rău că n-am reușit să fructific prima poziție. Am numărat greșit turele, îmi dozam efortul pentru ultima sută de metri, credeam că mai am o tură. E important pentru că am ajuns pe locul întâi în clasament și nu am vrut să risc mai tare ca să pierd această poziție“, a declarat Cazacu pentru PeMotoare.ro
Ionuț Mistode, pilotul BGS Motorsport și campionul anului trecut, a căzut la începutul cursei și a pierdut șansa de a obține un loc pe podium și de a rămâne în fruntea clasamentului. „Am încercat să intru într-un ritm cât mai rapid. Am condus în primul viraj, am forțat, am văzut că funcționează, am vrut să mă depărtez de ceilalți, apoi să am un ritm bun și să merg susținut până la sfârșit ca să pot să câștig fără să am probleme. Nu știu exact ce s-a întâmplat, am intrat în viraj destul de tare, dar nu atât cât să cad. Acolo sunt și ceva denivelări, cauciucul nu ajunge la temperatura optimă după prima tură și mi-a fugit fața“, a declarat Mistode pentru PeMotoare.ro. În acest moment, pilotul BGS Motorsport se află la 15 în urma lui Cătălin Cazacu. Ca să poată termina pe prima poziție, ar trebui să câștige patru curse.
George Negrea, pilotul PokerStars de la Monsters Garage, a obținut locul opt în Romanian Superbike și n-a putut ține ritmul din cauza problemelor cu frâna de pe roata din față. „A fost un start ratat, apoi am reușit să țin pasul, dar în ultimele patru ture am avut probleme. S-a slăbit un șurub de la frână și, pe măsură ce mergeam, tot scădea capacitatea frânării. A trebuit să slăbesc ritmul și am mai pierdut două poziții. Orice loc pierdut gratuit e o dezamăgire. Nu vreau să pierd lucruri așa. Pentru cursele viitoare, ar trebui să schimb motocicleta, dar probabil că nu se va întâmpla asta“, a declarat George Negrea, pentru PeMotoare.ro.
Petre Pop a făcut o cursă foarte bună la clasa Supersport. S-a clasat pe 10 la general, depășind mai mulți piloți cu motoare de 1000 de cc și a câștigat la 600 cc. „A fost o cursă frumoasă. M-așteptam să câștig după succesul de la Panonnia. În primul tur, mai ales în primul viraj, a fost un haos total dar, ca de obicei, îi las să se întreacă între ei, apoi îi vânez, ușor-ușor, până la final“, a declarat Petre Pop pentru PeMotoare.ro