VIDEO De ce mergem pe motocicletă?
19/11/2013
Cum se pregătește un circuit de motocross. Restrospectiva tehnică Motocross Cup 2013
19/11/2013

Moto Guzzi a revizuit cele trei modele din gama V7. Motocicletele au primit îmbunătățiri la motor și o serie de culori noi.

Moto Guzzi V7 este disponibilă în trei versiuni – V7 Stone, V7 Special și V7 Racer. Modelele 2014 au un motor modificat ce utilizează acum un volant umed în loc de un alternator uscat. În rest, V2-ul la 90° montat transversal de 744 cmc este neschimbat și dezvoltă 50 CP la 6200 rpm și un cuplu de 58 Nm la 5000 rpm. Cele trei motociclete italiene au primit și o gamă nouă de culori.

Moto Guzzi V7 Stone 2014 este vopsită în negru, inclusiv toate componentele cromate în afară de evacuare. Pentru un plus de stil, italienii oferă trei culori noi pentru rezervor, Rosso Corposo, Verde Agata și Nero Ruvido.

Moto Guzzi V7 Special 2014 este oferit în argintiu metalic cu dungi negre sau în negru cu dungi oranj. Grafica denumită „Essetre” aduce aminte de modelul V750 din 1974 care a introdus primele frâne cu discuri pe un Moto Guzzi. Jantele sunt vopsite în negru, iar spre deosebire de versiunile Stone și Racer, Special nu este echipată cu protecții de praf pentru brațele furcii.

 Moto Guzzi V7 Racer

Moto Guzzi V7 Racer

Moto Guzzi V7 Racer 2014 este a treia ediție a modelului, iar acum este fabricată în serie limitată. Motocicleta are oglinzile, plasticele laterale, suporturile tobelor, protecțiile scărițelor, și nu în ultimul rând, aripa față și aripa spate vopsite în negru . Rezervorul de 22 de litri este cromat, iar deasupra farului și pe codiță sunt niște plăcuțe inscripționate cu numărul 7, omagiu adus campionului mondial la clasa 250 cmc Enrico Lorenzetti. Altă noutate este șaua îmbrăcată în piele alcantara, în timp ce cureaua de pe rezervor are o culoare identică cu șaua.

 

Foto: blog.motorcycle.com

 

 



Cosmin Voicu
Cosmin Voicu
Îmi plac motocicletele de când eram mic și mă uitam împreună cu tatăl meu la MotoGP și la WSBK. Îmi aduc aminte de cursele cu Doohan și mai târziu de Rossi când alerga la 125 și la 250. Și de Fogarty și Haga la Superbike.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.