KTM era singurul dintre marii jucători care să nu ofere o motocicletă adventure entry-level, în gama 300-500 cmc. Dar a fost doar o chestiune de timp, pentru că noul 390 Adventure e aproape gata. O confirmă fotografiile-spion.
KTM 390 Adventure este derivat din platforma 390, construită de Bajaj în India. Avem deja un Duke și un RC, segmentul Adventure fiind singurul care lipsea. Astfel, va fi același monocilindru de 370 cmc, dar cu setări adventure (mai mult cuplu jos, rapoarte diferite ale cutiei), același cadru trellis, dar suspensii cu cursă mai lungă.
În două dintre fotografiile-spion vedem roți de aliaj, cu fața de 19 inch și suspensii WP, în timp ce în a treia observăm roți cu spițe. Presupunem că vor exista două versiuni: o versiune S, urmând ca în paralel să apară și o versiune R, cu suspensii mai bune, cu roți cu spițe, cu o șa diferită și cu o roată-față de 21.
KTM 390 Adventure va avea ecran TFT și, posibil, traction-control.
Din fotografiile-spion reiese că designul este inspirat de la 790 Adventure – cel puțin farul, deflectoarele de vânt și partea superioară, în zona rezervorului.
Cel mai probabil le vom vedea la toamnă, la salonul de la Milano, urmând ca din primăvară să ajungă în showroom-uri. Rivalii: BMW G310GS, Royal Enfield Himalayan, Kawasaki Versys X-300, Suzuki V-Strom 250.