Moshocicliștii în acțiune. Zâmbete și motociclete pentru copii
16/12/2013
VIDEO Cele mai bune depășiri din 2013. Categoria Moto2
16/12/2013

Ducati se apucă de scutere

Ducati ar putea lansa un maxi-scuter în următorii doi ani. Pe internet deja circulă o mulțime de zvonuri și nimeni nu se mai întreabă dacă italienii vor lansa un scuter, ci când se va întâmpla asta. 

În ultimul timp au apărut o serie de zvonuri cu privire la lansarea unui maxi-scuter Ducati în viitorul apropiat. Acest lucru vine din cauza faptului că producătorul italian a suferit o stagnare a vânzărilor în al treilea trimestru al acestui an, iar Audi AG, proprietarul casei din Borgo Panigale, intenționează să crească cifra de vânzări a italienilor de la zeci de mii la sute de mii de unități pe an spun cei de la AsphaltandRubber.com.

În 2014, Ducati va lansa modelul Scrambler, o motocicletă care pregătește terenul pentru motoarele de capacitate mică pentru firma din Bologna. Cu nume precum KTM, Triumph și mai nou Harley-Davidson care iau din ce în ce mai în serios piață motocicletelor sub 500 cmc, Ducati a rămas printre singurii producători care nu are modele pentru acest segment.

Ducati hyperscooter

Site-ul acidmoto.ch speculează o lansare a maxi-scuterului Ducati spre sfârșitul anului 2014 – începutul anului 2015. Speculațiile indică și faptul că motorul va fi probabil un V2 de 700 cmc răcit cu lichid și capabil de 80 CP. Printre echipări s-ar regăsi un sistem de control al tracțiunii și ABS. Astfel, Ducati ar intra în arenă cu Yamaha TMAX, Aprilia SRV 850 și BMW C600 Sport.

Foto: insella.it



Cosmin Voicu
Cosmin Voicu
Îmi plac motocicletele de când eram mic și mă uitam împreună cu tatăl meu la MotoGP și la WSBK. Îmi aduc aminte de cursele cu Doohan și mai târziu de Rossi când alerga la 125 și la 250. Și de Fogarty și Haga la Superbike.

2 Comments

  1. sch says:

    Care-i rostul? Mereu am văzut două utilizări ale maxi-scuterului: trotinetă de navetă (cînd ai și bagaje) sau tourer budget (cînd e suficient de mare motorul și ai și bagaje multe). A doua hondă cumpărată a fost un silver-wing, fix pentru touring ieftin cu cățel și purcel după noi. Ăsta stă OK la motor (conform speculațiilor, bineînțeles) dar pare să n-aibă nici măcar loc pentru trusa de scule. Și ce te faci la un Ducati fără trusă de scule? În plus, dacă tot nu are loc de bagaje, și-ar fi permis lejer să pună roți decente. Ca motoretist prin românia, cea mai enervantă chestie atunci cînd folosesc maxi-scuterul sunt roțile de 14, care nu se prea înțeleg cu gropile noastre.

    • Cosmin Voicu Cosmin Voicu says:

      Sensul ar fi sa creasca vanzarile, probabil. In multe capitale se folosesc maxi scutere pentru a scapa de aglomeratie si probabil pentru ca arata bine. Iar Ducati se pare ca vrea sa ia o parte din vanzarile concurentei. Pacat ca o firma exclusivista de motociclete sport scoate asa ceva, dar acestea sunt vremurile si linia spre care se indreapta piata moto.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.