Suzuki Van Van 200. Vamos a la playa?
25/11/2015
Ești bărbat? Nu încerca așa ceva acasă. How to ride bitch VIDEO
25/11/2015

Ducati Scrambler Sixty2. 400 cmc și cultură pop

După succesul pe care l-a avut cu Scramblerul din ‘Land of Joy’, Ducati crește numărul modelelor, dar micșorează cilindreea. 

Scrambler Sixty2 este derivat din Scramblerul de 803 cmc. Este mai puțin puternic, cu specificații mai puțin pretențioase, dar păstrează același factor ‘cool’ pe care-l are și fratele cel mare.

Urmărește testul PeMotoare cu Ducati Scrambler

Scramblerul lansat de Ducati acum un an a avut mare succes. A depășit până și așteptările Ducati. Momentul a fost bun – trendul retro e pe val, motocicleta este reușită, iar campania de marketing ‘Land of Joy’ a reușit să convingă. Și de această dată Ducati mizează pe sentimente și plasează Sixty2 în zona culturii pop. Target-ul: ‘tineri pasionați de skateboarding, surfing și pop’. Hipstereală, adică? Am putea spune și așa.

Scrambler Sixty2

Cum ideea cu surfingul fusese deja implementată de BMW la lansarea Path 22, Ducati a legat de una din motocicletele de la Milano o placă de skateboarding.

Am avut ocazia să-l studiem de aproape la EICMA, săptămâna trecută. Cel mai mult mi-a plăcut că, atunci când te urci pe ea, nu simți mari diferențe față de varianta de 800 cmc. Mă refer la poziție și aspectul general. Nu pare o motocicletă mai slabă și mai ieftină.

Scrabler Sixty2, la Milano.

Desigur, la prima accelerație lucrurile ar trebui să stea altfel. N-am avut ocazia să mergem cu ea, dar e evident că un moto redus la jumătate (41 cp în loc de 75) nu-ți va mai da aceeași senzație. Mai ales că masa motocicletei este aproape aceeasi: Scrambler Sixty2 are 183 de kg, fiind cu doar 3 kg mai ușor decât Scramblerul de 803 cmc (varianta Icon).

SCRAMBLERSIXTY2_2

Alte diferențe se văd la sistemul de frânare. Discul este ceva mai mic, iar etrierul are 2 pistonașe, nu 4. Totodată, furca este alta – poartă semnătura Showa și nu Kayaba.

Echipa PeMotoare a intrat în spiritul Scrambler. În foto: subsemnatul.

Echipa PeMotoare a intrat în spiritul Scrambler. În foto: subsemnatul.

Anvelopele sunt aceleași Pirelli MT-10, dar roata spate nu mai așa de lată. Acum are 160 mm.

În rest, n-ar fi mari diferențe. Ah, ba da: noul Scrambler nu mai are ieșire USB sub șa.



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.