Suzuki: viitoarele GSX-R 1000 și GSX-R 750 vor avea motoare supraalimentate
18/04/2016
Harley-Davidson Roadster – un nou membru în gama Sportster
20/04/2016

Din 2017, Lorenzo va pilota pentru Ducati

După nouă sezoane în care a alergat în MotoGP numai pe Yamaha M1, Jorge Lorenzo schimbă echipa. Ducati Desmosedici GP este motocicleta în șaua căreia se va găsi pentru următorii doi ani. Anunțul oficial a fost făcut aseară.

Lorenzo era “curtat” de către Ducati încă de acum trei ani, de când șef al Departamentului Curse a ajuns Luigi Dall’Igna. Pe cei doi o leagă o veche prietenie: au lucrat împreună și la clasa 250 cmc, unde cu Dall’Igna  director (pe vremea aceea la Aprilia), spaniolul a câștigat două titluri.

Ceea ce a grăbit divorțul de echipa Yamaha a fost răcirea relațiilor cu colegii, în special cu Rossi, dar și progresele remarcabile vizibile făcute de modelul Desmosedici. Pe liniile drepte, motocicleta italienilor este mai rapidă decât M1. Planurile ar fi ca în 2017 să perfecționeze modelul cu ajutorul unui pilot de talia lui Lorenzo, iar în 2018 să câștige campionatul. Asta ar însemna pe de-o parte reeditarea succesului din 2007 când Ducati a câștigat cu Casey Stoner titlul la constructori, iar pe de altă parte, intrarea lui Lorenzo în clubul select al piloților care au câștigat Marele Premiu pe două motociclete diferite (alături de Rossi, Stoner, Lawson sau Giacomo Agostini).

Odată cu această mutare apar două întrebări: cine va fi colegul lui Lorenzo la Ducati și cine va veni la Yamaha în locul lui? Dovizioso și Iannone vor pilota următoarele etape cu sabia lui Damocles atârnându-le deasupra capului. În ceea ce privește viitorul coleg la Doctorului la Yamaha, zvonurile spun că acesta va avea parte tot de un spaniol: Maverick Vinales.



Catalin Sanatescu
Catalin Sanatescu
Sunt exact ca si tine, cel care ai intrat pe acest site: dacă aș avea un puţ cu petrol în curte, iar temperaturile ar fi mereu peste 15 grade Celsius, aș fi cel mai fericit dintre pământeni. După experienţele din radio şi tv acum este rândul presei online. Alte pasiuni: trail running, cicloturism.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.