Yamaha Indonesia a confirmat că lucrează la o motocicletă sport de 250 de cc, care să rivalizeze cu Honda CBR 250 R și Kawasaki Ninja 300. Așadar, lupta la categoria A2 devine din ce în ce mai strânsă.

Noul model Yamaha ar trebui să fie lansat în acest an, potrivit declarațiilor date de vicepreședintele Executiv Dyonisius Beti, citat de visordown.com.

Cei de la Yamaha n-au dat prea multe detalii, dar ne putem aștepta la un monocilindru precum cel al Hondei CBR 250R. Cât despre aspect, ar putea semăna cu  modelul YZF R 125.

Zvonurile despre lansarea unei sportive mici circulă încă de anul trecut, când divizia din India a Yamaha a confirmat că va exista o motocicleteă sport de 250 cc în flota din 2014.

Aprilia și Triumph, în joc la categoria A2

Astfel, Yamaha se înscrie în lista producătorilor care mizează pe dezvoltarea clasei de 250 cc. Printre ei s-ar afla și Aprilia, despre care s-a spus luna trecută că lucrează la o motocicletă sport care să poată fi pilotată și de cei care dețin permisul pentru categoria A2.

De fapt, este chiar ciudat că italienii nu au o astfel de motocicletă în flota pentru stradă, având în vedere că din 1994 până în 2007 a ucâștigat nouă Grand Prix-uri la categoria 250 cc cu piloți ca Valentino Rossi, Max Biaggi, Jorge Lorenzo, Loris Capirossi și Marco Melandri.

Un alt brand care va produce motociclete de 250 cc este Triumph. Va fi un naked, inspirat din Street Triple și se va lua la trântă cu KTM 200 Duke. Spre deosebire de frații mai mari, va avea un singur far. Partea proastă este că va fi produsă doar pentru piața asiatică.

Cu vânzările din Europa în declin, cei mai mulți producători caută soluții de creștere pe piețele asiatice. Totuși, n-ar fi rău să exporte câteva modele și în Europa, unde noua directivă Europeană a schimbat regulile obținerii permisului pentru conducerea unei motociclete.

Sperăm că ți-a plăcut acest articol. Dacă răspunsul este afirmativ, te așteptăm pe pagina noastră de Facebook. 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

7 Comments

  1. denisa marginean spune:

    Asta e o veste buna…lupta va deveni mult mai interesanta. Felicitari pentru site! V-am descoperit intamplator si ma bucur. Sunt o mare iubitoare a motociclismului, despre care si scriu, uneori, cu multa pasiune. Ma alatur, incepand de azi, cititorilor acestul site. Bafta in continuare!

  2. Mulțumim mult, Denisa, pentru apreciere. Te așteptăm, în continuare, cu opinii, sugestii, comentarii. Și, când ai timp, poate vii și pe pagina noastră de Facebook: http://www.facebook.com/pemotoare

    O zi cât mai bună!

  3. denisa marginean spune:

    O sa am grija sa va „deranjez”, de acum inainte, cu opinii :)) daca-mi permiteti, evident! O sa ma alatur si pe facebook, in curand. Toate cele bune!

  4. Nocturnus spune:

    Cam tarziu, parerea mea. Mai bine faceau un mic efort si scoteau motorizarea de 300 cum au facut cei de la Kawasaki. Pana si KTM au scos Duke-ul de 390. Oricum,observ ca piata entry level se dezvolta spectaculos. Sa fie de vina criza sau profilul consumatorului?

    • O dată criza, apoi asiaticii, care se dezvoltă pe zi ce trece (cam toți se bat pe India, de exemplu) și, poate, noua categorie A2. Bine, de ce nu 300 cc și pentru noi rămâne un mister.

  5. […] cc, care să se bată cu CBR250R și Kawasaki Ninja 300. Informația a fost întărită printr-o declarație apărută în luna […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.