China cumpără Pirelli
25/03/2015
MV Agusta F4 RC, lansată oficial. 212 cp și 175 kg
27/03/2015

Suzuki Café Racer – Made in Transylvania by Anarchy Custom

Un Suzuki GS 500 a ajuns pe mâinile băieților de la Anarchy Custom. L-au făcut bucăți, l-au reinventat și l-au reînviat. Într-un asemenea fel, încât cu greu l-ar recunoaște și fabrica mamă.

Într-un garaj din Câmpia Turzii, câțiva băieți pasionați lucrează cu ușile închise la un nou proiect. Dacă e o pauză în care aparatul de sudură, flexul sau șmirghelul tac, poate reușești să-i prinzi la telefon. Motocicleta la care lucrează nu e gata și au un deadline: va fi expusă la Custom Wheels . Așa că nu vom vorbi acum despre ea, ci despre un café racer albastru.

Proprietarul motocicletei (Suzuki GS 500, an 1996), se săturase de aspectul ei comun. Nimeni nu dorește să conducă o motocicletă care arată ca cele de la școlile de șoferi. Așa că GS-ul a intrat puțin în garajul Anarchy Custom.

Suzuki-ul a fost desfăcut complet, iar motorul a fost montat pe un alt cadru, lucrat manual. Aprinderea este acum cu magnetou, ca la orice motocicletă vintage care se respectă. Benzina vine prin alte carburatoare, mai mari. Ghidonul este unul original, de pe un vechi café racer. Cu manșoane aplecate care te trag peste rezervorul ce provine de la un Simson Sport 250. Codița și evacuările au fost construite în garajul Anarchy Custom.

Furca față a fost păstrată cea originală, însă pentru far s-a apelat la o donatoare: o Yamaha SR 500. De pe o altă motocicletă sunt și amortizoarele spate Showa.

Mai multe creații Anarchy Custom se găsesc pe blogul și pe pagina de Facebook. Suzuki GS 500 Cafe Race 1 Suzuki GS 500 Cafe Racer 2 L Suzuki GS 500 Cafe Racer l7Anarchy Custom



Catalin Sanatescu
Catalin Sanatescu
Sunt exact ca si tine, cel care ai intrat pe acest site: dacă aș avea un puţ cu petrol în curte, iar temperaturile ar fi mereu peste 15 grade Celsius, aș fi cel mai fericit dintre pământeni. După experienţele din radio şi tv acum este rândul presei online. Alte pasiuni: trail running, cicloturism.

1 Comment

  1. klaus spune:

    Extraordinara motocicleta,gs-ul oricinal este o motocicleta de fete f usor de condus,pentru incepatori si plictisitoare ei au transformat-o in altceva,i-au dat alta viata 🙂 si mai multa putere.Bravo voua ! Keep up the good work !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.