(P) XR, XRx, XC, XCx. Sunt cele patru fețe ale noului Triumph Tiger 800 – o motocicletă gata de aventură, indiferent dacă vrei asfalt sau off-road.
XR – șosea, XC – dincolo de șosea
Noul Tiger 800 vine în două versiuni de bază: XR și XC. Tiger XR este versiunea de stradă, cu jante de aliaj și roată-față de 19 inch, în timp ce XC este versiunea dedicată celor care caută aventura în afara asfaltului. Asta datorită roților cu spițe (roata-față are 21 inch), suspensiilor complet ajustabile și elementelor de protecție.
X este semnul pentru performanță și dotări de top. Astfel, Tiger XCX vine cu crashbar-uri, trip computer, trei moduri de mers, cruise control, cric central și alte opțiuni menite să te ajute, dacă vrei, să pleci la capătul lumii. Tiger XRx vine cu același pachet de electronice, dar include șa pentru pilot și pasager mai confortabilă și parbriz ajustabil.
Sisteme care te duc în siguranță, oricare ar fi condițiile
Controlul tracțiunii este standard, iar ABS-ul este decuplabil. Asta ca să te joci cum vrei cu cei 95 de cai putere ai motorului. Tricilindrul în linie a fost modificat astfel încât să consume mai puțin (o îmbunătățire de 17%), iar rezervorul de 19 litri îți asigură o autonomie de 430 de km. Totul, cu același caracter deosebit.
Și tot pentru controlul puterii, ai la dispoziție patru setări ale accelerației (valabile la modelele X): Rain, Road, Sport și Off Road. La aceastea se adaugă trei moduri de mers: Road, Off Road, setare personalizată.
Modelele XR au suspensie Showa, în timp ce XC sunt dotate cu amortizoare WP.
Triumph Tiger 800 este disponibil în România prin Motoboom.