Timp de șapte zile, Honda NC750X a fost singurul meu mijloc de transport. Soare, ploaie. Muncă, piață, seara în oraș. Vreo 200 de km prin București, ca să aflu cât e de practică această motocicletă. Să le luăm pe rând.
- E la fel de utilă ca un scuter, dar e mai rapidă. O avea ea doar 50 de cai putere, dar trage de jos. Și dacă nu te uiți pe specificații, poți jura că are cel puțin 70-80 cp.
- E arătoasă. Prima generație (NC700S) nu era cea mai atrăgătoare, dar liniile ascuțite, farul LED, postura… – credeți-mă, a atras o mulțime de priviri

Honda NC750X
- Spațiul de depozitare – intră o mulțime de lucruri. Cumpărăturile (am băgat chiar și un pepene acolo), geanta de birou, geanta de sală, o cască mare cum e Schuberth M1. Desigur, pe rând.
- Consum: 4,6 l/100 km. În oraș. Puțin mai mult ca un scuter de 300 cc
- Accelerația te poate lua prin surprindere câteodată. Neavând manetă de ambreiaj, te poate brusca la manevrele executate cu viteză mică printre mașini

Bord NC750X
- Cutie DCT. Nu, nu se simte ca un scuter mai mare. Adica nu e CVT. E DCT (dual clutch transmission) – schimbă treptele singură, are mod manual, mod Drive, mod Sport (cu 2 setări diferite). Nu are ambreiaj și ai două padele cu care poți corecta în permanență treapta daca simți nevoia.
- Cutia DCT ar trebui să fie adaptată și oferită opțional de fiecare companie moto. E greu de descris cât e de comod să folosești așa ceva în oraș

Cutie automată. Moduri: Drive, Sport (2 trepte), Manual
- Are traction control, dar nu prea-i văd utilitatea. Iar dacă intră (doar pe asfalt umed a intrat), o face cam bădărănesc. Taie gazul prea mult timp. În fine, pentru piatră cubică umedă, de exemplu, să fie primit.
- Display-ul e cam mic și îngrămădit, dar te vei obișnui
- Poziția înaltă te ajută să vezi traficul. E comodă pentru oraș, iar ergonomia este bună
- E compactă și te strecori foarte ușor prin trafic
- Nu e o motocicletă care să-ți ofere senzații tari. E o motocicletă cu spirit practic
- Este motocicleta cu care m-am simțit cel mai bine în oraș.
O poți testa oricând. O găsești la Motor-Team. Costă 8.500 de euro, cu DCT și 7.500 cu manuală.

Primul la semafor cu NC750X