Noul BMW S1000RR – Unboxing și Prima Cheie | Așa sună 207 CP
06/05/2019
BMW R1250R – Test. Motocicletă de moșnegi?
13/05/2019

Noul Triumph Rocket 3: 167 de cai și cuplu de mașină

Triumph a anunțat datele tehnice pentru noul Rocket 3: motorul de 2,458 cmc scoate 167 de cai și are un cuplu de 221 Nm, adică aproape cât un Duster cu motor diesel. Ce-i drept, Triumph n-a anunțat deocamdată greutatea motocicletei, dar spune că e mai ușoară cu 40 de kg față de modelul precedent. Asta înseamnă aproximativ 280 de kg la gol și 300 cu rezervorul plin. 

Relansarea modelului Rocket se face în stil mare – printr-o ediție limitată TFC (Triumph Factory Custom): vor fi construite doar 750 de exemplare, cu emblema TFC și detalii aurii, cu o plăcuță care indică numărul motocicletei, cu o scrisoare semnată de CEO-ul Triumph, un rucsac de piele și o husă. 

Pe lângă asta, Rocket 3 TFC are vine cu elemente din fibră de carbon, o vopsea specială și scărițele pasagerului ascunse. 

Ca să te poți bucura din plin și în siguranță de atâta putere și cuplu, Triumph a dotat motocicleta cu ABS și Tracion Control ce iau în calcul unghiul de înclinare, cu patru moduri de mers, dintre care unul e configurabil. 

La capitolul confort notăm cruise control-ul și cu un display TFT Connectivity cu bluetooth și sincronizare cu GoPro, o navigație simplă, turn-by-turn. Pentru cei mai puțin familiarizați, display-ul se conectează la smartphone și își ia informațiile de navigare din Google Maps. Pe display-ul motocicletei nu va apărea o hartă, ci niște săgeți stânga/dreapta care să te ghideze la intersecții. Sistemul a fost implementat inițial de BMW.

Rezevroul are acum 19 litri, cu 5 litri mai puțin față de modelul precedent. Suspensiile poartă semnătura Showa, iar frânele sunt de top: etriere Brembo M4.30 Stylema, cu patru pistonașe, montate radial pe cele două discuri de 320 mm. Sunt aceleași etriere pe care le găsim pe Panigale V4. 

Noul Rocket 3 va fi fabricat, inițial, in 750 de exemplare, și va costa 28.500 de euro. Urmează apoi o versiune de serie ce-ar trebui să fie mai ieftină. 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.