Un polițist a demisionat după o „liniuță“ cu un motociclist
16/11/2013
Kurt Caselli a murit în timpul Baja 1000
17/11/2013

MV Agusta va participa în 2014 în Campionatul Mondial de Superbike, alături de o echipă rusească.

MV Agusta Reparto Corse, brand-ul istoric de curse al casei din Varese, revine la viață din 2014. Italienii au decis să participe în World Superbike cu echipa Yakhnich Motorsport Team. Motocicleta aleasă este MV Agusta F4 RR.

Astfel, MV Agusta va fi prezentă în 2014 la două clase – World Superbike și World Supersport. Echipa Yakhnich Motorsport Team are o experiență de doar doi ani în Campionatul Mondial de Supersport, dar acest lucru nu i-a împiedicat să câștige cu Sam Lowes (Yamaha R6) titlul 2013 la piloți.

Parteneriatul dintre MV Agusta și Yakhnich Motorsport Team implică dezvoltarea motocicletelor de curse pentru World Superbike și World Supersport, cât și motociclete de client pentru echipele private care doresc să concureze cu modelele producătorului italian. Mai mult, ambele companii doresc să colaboreze pe termen lung pentru a dezvolta strategii pe teritoriul rus pe plan comercial, industrial și de comunicații. Deoarece Yakhnich Motorsport Team este organizatorul etapei de World Superbike din Rusia, parteneriatul este foarte important pentru relația dintre Italia și Rusia.

MV Agusta F4 RR 2

La sfârșitul acestei luni urmează să fie anunțați piloții echipei MV Agusta Reparto Corse Yakhnich Motorsport, echipă care va participa din 2014 în World Superbike și World Supersport. În ceea ce privește dezvoltarea motocicletei pentru Superbike, MV Agusta F4 RR 2013 dezvoltă în versiunea de stradă o putere de 201 CP la 13600 rpm și un cuplu de 111 Nm la 9600 rpm cu ajutorul cvadricilindrului în linie de 998 cmc.

Ultima victorie într-un Campionat Mondial pentru MV Agusta s-a întâmplat acum 37 de ani, în 1976 mai exact când Giacomo Agostini triumfa la Nurburgring. Italenii se pot mândri cu un total de 38 de titluri la clasa piloți și 37 de titluri la clasa constructori.

“Revenirea oficială în curse este un pas foarte important și foarte ambițios pentru noi. Cursele au fost mereu marea pasiune a tatălui meu, iar acest lucru a dus companiile sale către victorii în multe discipline din cursele moto, de la clasa 500 cmc din MotoGP, la Paris-Dakar cu legendara Cagiva, la primul campionat câștigat cu Ducati în World Superbike, la cursele offroad alături de Husqvarna. Visul tatălui meu era să vadă MV înapoi în curse și sunt mândru că eu sunt cel care va face acest lucru posibil,” a declarat Giovanni Castiglioni, Președintele MV Agusta.

Fișă tehnică MV Agusta F4 RR 2013:

Motor: patru cilindri în linie, răcit cu lichid, 998 cmc
Putere maximă: 201 CP la 13.600 rpm
Cuplu maxim: 111 Nm la 9.600 rpm
Viteză maximă: 297.5 km/h
Cadru: CrMo tubular de tip Trellis, fabricat din oțel
Furcă: hidraulică upside-down, Öhlins EC Nix, complet reglabilă electronic
Amortizor: Öhlins TTX, complet reglabil hidraulic, compresie controlată electronic
Frâne față: două discuri flotante 320 mm, etriere monobloc radiale Brembo GP
Frână spate: un disc 210 mm, etrier Nissin
Lungime: 2115 mm
Lățime: 750 mm
Înălțime șa: 830 mm
Ampatament: 1430 mm
Greutate la gol: 190 kg
Capacitate rezervor: 17 litri

 

Foto: mvagusta.it



Cosmin Voicu
Cosmin Voicu
Îmi plac motocicletele de când eram mic și mă uitam împreună cu tatăl meu la MotoGP și la WSBK. Îmi aduc aminte de cursele cu Doohan și mai târziu de Rossi când alerga la 125 și la 250. Și de Fogarty și Haga la Superbike.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.