Honda readuce în scenă numele Rebel. De această dată, cu un bicilindru de 500 cmc împrumutat de la CBR500 și adaptat pentru uz urban și poziție relaxată.
Cu noul Rebel, Honda aplică metoda de succes folosită de Kawasaki la construcția Vulcan S. Un cruiser mic, cu doi cilindri în linie – un motor împrumutat de la o motocicletă de stradă.
Bicilindrul răcit cu lichid dezvoltă 45 cp la 8.500 rpm și 44,6 NM la 6.000 rpm. Motorul, folosit până acum pe gama CB500 și CBR500 a fost “linistit” si modificat astfel încât să ofere acces la cuplu cu 1.000 rpm mai jos față de sportiva CBR500. Propulsorul este legat de o cutie de viteze în șase trepte, iar evacuarea 2 în 1 este de tip “shotgun”.
Mică și compactă, cu o înălțime a șeii de 690 mm și o masă de 190 kg cu plinurile făcute, Honda Rebel 500 este o motocicletă dedicată începătorilor. Honda vorbește despre tinerii de 20 de ani, din “generația Y”, pentru care motocicleta trebuie să aducă și un plus de stil, nu doar confort. Tocmai de aceea, japonezii oferă și posibilități de customizare.
Micul Rebel are o siluetă în stil bobber, un rezervoir de 11,2 litri și ghidon lat. Mixul dintre gri și negru, farul rotund, ceasul de bord digital, anvelopele “fat” creează o combinație perfectă pentru target-ul amintit de Honda mai sus.
Honda Rebel 2017 va fi disponibilă în trei versiuni de culoare, iar șaua și scărițele pasagerei vor putea fi date jos ușor. N-au apărut informațiile despre preț, dar având în vedere că CB500F costă 5.900 euro, la dealerul Honda Motor-Team, ne așteptăm ca Rebelul să fie în aceeași zonă.