Rabla pentru motociclete: 6.000 de semnături și pași importanți
24/04/2019
Noul BMW S1000RR – Unboxing și Prima Cheie | Așa sună 207 CP
06/05/2019

Honda Gold Wing vs. BMW K1600GT – Episod Special

FILM | Honda Gold Wing sau BMW K1600GT? Ambele sunt impunătoare, impresionante, oferă confort suprem, iar motoarele sunt opere de artă. Când vine vorba de touring, nu poți merge mai departe. Te oprești la Gold Wing și la K1600GT. Și te întrebi: care să fie? 

Noua generație Honda Gold Wing, așa cum o vedeți, a apărut anul trecut. Și nu are nicio legătură cu Gold Wing-ul vechi: este mai ușoară, mai compactă, furca clasică a fost schimbată cu o suspensie de tip double wishbone și este plină de tehnologie. Desigur, eleganța rămâne. Eleganța și impresionatul motor boxer cu șase cilindri. 

BMW K1600GT este de ceva vreme pe piață. În momentul în care-a fost lansat, a cam măturat pe jos cu concurența – Gold Wing-ul de atunci era luxos, dar era … mult prea diferit în comparație cu K1600, iar ceilalți.. erau departe. Anii au trecut, iar BMW K1600GT rămâne o motocicletă actuală – are toate tehnologiile menite să te țină în siguranță pe drum, este comodă, are un motor impresionant… Dar îi poate ține piept noului Gold Wing? 

Asta am vrut să aflăm din acest comparativ – un episod special Pe Motoare. Povestea poate fi urmărită în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube, unde vă invităm să v-abonați pentru mai multe filme similare. 

P.S. N-am menționat prețurile. Honda Gold Wing, așa cum am avut-o noi în test, în versiunea Tour cu DCT și Airbag, 35.000 de euro, la care se adaugă luminile auxiliare. BMW K1600GT, cu toate pachete opționale, costă 26.000 de euro, la care se adaugă top-case-ul. 

P.P.S Căștile purtate în acest film: Nexx Vilitur și Bell SRT Modular. Nexx este un brand portughez pe care n-am apucat să-l încercăm până acum și am primit casca direct de acolo, în timp ce Bell SRT Modular provine de la bikermag.ro, noul importator Bell în România.

Vom folosi ambele căști în testele noastre viitoare și vom reveni cu impresii despre fiecare. 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.