ContiMotion, un model demn de luat în seamă, dar despre care nu se prea vorbeşte in comunitatea moto, apare şi anul acesta în gama de cauciucuri de la Continental.

Descris de producător ca fiind un pneu sport touring pentru toate sezoanele, acesta beneficiază de tehnologia utilizată şi la alte modele (formula compoziţiei de polimeri, inserţie de kevlar sau centura de otel pentru stabilitate si confort).

ContiMotion este mai greu şi mai puţin performant decât ContiRoadAttack2, însă scopul lui este acela de a avea o durată de viaţa mai lungă şi de a rezista la încărcături mai mari. Cu o aderenţă pe umed sau pe uscat mai mult decât rezonabilă şi cu un preţ decent, el se adresează celor care fac mulţi kilometri.

Dimensiuni valabile

Faţă: 110/70 ZR17 M/C 54W TL, 120/60 ZR17 M/C 55W TL, 120/70 ZR17 M/C 58W TL
Spate: 150/70 ZR17 M/C 69W TL, 170/60 ZR17 M/C 72W TL, 180/55 ZR17 M/C 73W TL, 190/50 ZR17 M/C 73W TL

 

 

Continental ContiMotionContinental-ContiMotion-tires



Catalin Sanatescu
Catalin Sanatescu
Sunt exact ca si tine, cel care ai intrat pe acest site: dacă aș avea un puţ cu petrol în curte, iar temperaturile ar fi mereu peste 15 grade Celsius, aș fi cel mai fericit dintre pământeni. După experienţele din radio şi tv acum este rândul presei online. Alte pasiuni: trail running, cicloturism.

2 Comments

  1. bogdan says:

    nu inteleg de ce la anvelopele moto nu se ofere aceleasi informatii ca la cele auto ? de ce trebuie sa cred pe cineva “pe cuvant” atunci cand imi aleg anvelopele ? ..la cele auto, intotdeauna vei gasi 2 informatii suplimentare si anume: 1) cum se comporta anvelopa respectiva pe drum umend, ma rog eficienta in cazul franarii 2) cat de economice sunt, referitor la combustibil (lucru ce iti arata calitatea cauciucului)
    de ce nu sunt afisate aceste doua caracteristici si la anvelopele moto ?

  2. bogdan says:

    PS la masina a fost simplu de ales..am selectat dimensiunea 205/55 r 16, apoi am ales indicele de viteza, eu mi-am ales 91w..evident n-o sa merg in viata mea cu viteza asta, dar dupa o deductie logica, la viteza de 270km/h pt care au fost construite anvelopele, actioneaza niste forte extreme si automat anvelopele trebuiesc facute sa le reziste..deci au o calitate superioara celor cu indice 91H 😉 ..apoi tot ce am avut de facut a fost sa ma orientez ce iau in functie de cei 2 indici de mai sus..economia la combustibil si eficienta franarii..B si A…vreau acesti 2 indici si la anvelopele moto, de nu ii ofera nimeni ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.