Honda Bulldog – motocicleta “iubibilă”
23/03/2015
Dainese D-Explorer Gore Tex. Impresii după 3.000 de km
24/03/2015

Big six in Japan. Nautilus & Chappie

BMW a luat două K 1600 GTL din flotă și le-a dat pe mâna celor mai renumiți custom-builderi din Japonia. Așa s-a născut proiectul Ignite six.

În utlima perioadă, când spui BMW Custom, te referi la R nineT: ușor de modificat, cu un boxer ce arată bine și poate fi scos imediat în evidență, o adevărată încântare pentru toți hipsterii bărboși cu cămăși cadrilate.

k1600

Dar ce te faci când ți se dă pe mână un K 1600 GTL plin de electronică și tot felul de sisteme? Ei bine, dacă ești cel mai tare custom-builder din Japonia, te descurci.

K 1600 GTL Jugernaut

Cei doi customizatori sunt Kenji Nagai (Ken’s Factory) și Keiji Kawakita (Hot Dock Custom Cycles), ambii specializați în Harley-uri, care domină piața custom de cilindree mare din Japonia. Așadar, customizarea unor BMW-uri din seria K1600 le-a dat ceva de furcă. „K 1600 GTL vine cu o mulțime de electronice, interconectate, așadar când am aflat că motorul nu pornește dacă unul dintre sisteme nu funcționează, m-am întrebat «ce-i de făcut?». Libertatea mea de customizare era limitată“, spune Kenji Kawakita.

photo_fullsize-jagannate-1

Acesta mai spune că, petru crearea motocicletei, a avut în minte un „vehicul al viitorului“ creat la începutul secolului 19. Ceva ce ai vedea în filmul „20.000 de leghe sub mări“.

photo_fullsize-jagannate-3 photo_fullsize-jagannate-2

K 1600 GTL Ken’s Factory Special

„Această experiență m-a făcut să înțeleg că teoriile dezvoltate de-a lungul vremii legate de crearea unei motociclete custom nu sunt adevărate. De această dată am petrecut mai mult timp gândind decât muncind“, spune Kenji Nagai pentru Bike Exif.

photo_fullsize-ken-1

„Am început prin a dezmembra exteriorul pentru a înțelege căblăraia și componentele electrice. Am vrut, inițial, să o customizez în stil bagger, dar să transformi un tourer într-un bagger nu e mare lucru. Așadar, am adoptat stilul „digger“ – o siluetă lungă, subțire, cu o furcă lungă.“

photo_fullsize-ken-2 photo_fullsize-ken-3

photo_fullsize-ken-4



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

1 Comment

  1. Stefan spune:

    Exemplarul Hot-Dock e criminal.. Nici celalalt nu e prea rau, dar parca mai bine arata primul. Oricum, e prima data cand vad un 1600 modificat. Nice!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.