Bucureștiul a devenit o mare groapă. Există scăpare?
28/01/2019
Cum să-ți alegi casca de curse. Cele mai bune din 2019
02/02/2019

2019 KTM 790 Adventure – Cât costă

KTM a anunțat prețurile pentru 790 Adventure și 790 Adventure R. Motocicleta este poziționată între 690 Enduro R și 1090 Adventure R. 

Importatorul KTM din România n-a afișat încă lista de prețuri, dar putem merge pe mâna site-urilor din Europa ca să obținem un ordin de mărime. Iată prețurile pentru Germania:

790 Adventure R – €13.399
790 Adventure – €12.399

690 Enduro R – €10.799
1090 Adventure R – €14.795
1290 Super Adventure R – €18.000

Prețurile pentru România s-ar putea să fie ceva mai mici, dacă ne luăm după prețul afișat în acest moment pentru modelele existente. De exemplu, 1090 R (2018) costă în România 14.000 de euro, iar 1290 Super Adventure R (2018) costă 17.000 de euro. Pe de altă parte, este posibil ca acestea să fie prețurile pentru modelele 2018, iar cele 2019 să fie ceva mai scumpe. 

Prețurile afișate sunt prețuri de bază, fără opțiuni precum quickshiter sau cruise control. Iată câteva dintre opționalele pentru 790 Adventure R:

  • quickshifter – 389 de euro
  • cruise controlul –  242 de euro. 
  • Handguards – 57 de euro, 
  • parbriz înalt – 89 de euro
  • evacuare finală Akrapovic – 876 de euro.
  • sistemul original de bagaje (Touratech) – cadru + cutii laterale + topcase + suport topcase : 262 + 874 + 437 + 96. 

Deci, un 790 Adventure R, gata de călătorie ar costa 15.846 (cu sistemul original de bagaje și fără Akrapovic). 

KTM 790 Adventure umple golul dintre 690 Enduro și 1090 Adventure. A fost construit în jurul motorului cu doi cilindri în linie – LC8c, care dezvoltă 95 de cai putere. Spre deosebire de versiunea de pe nakedul Duke, aici oferă mai mult cuplu în turațiile de jos. Masa la gol: 189 de kg. Cu toate lichidele, gata de drum, ar trebui să cântărească în jur de 210 kg. Rezervorul de 20 de litri oferă o autonomie de 450 km, conform KTM, și felul în care e construit ar trebui să asigure un plus de manevrabilitate. 

Principalul rival din segment este BMW F850GS. În această clasă ar putea intra și Tenere 700, care va costa mai puțin, dar va oferi și performanțe mai modeste. 

Așteptăm cu nerăbdare să ne dăm cu 790 Adventure, dar până atunci iată interviul pe care i l-am luat managerului de produs la salonul moto de la Milano.



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.