Kawasaki a anunțat Z1000R, o nouă versiune a streetfighterului de 1.000 cmc, ce vine cu îmbunătățiri la frâne, suspensii și electronice.
Kawasaki vorbea săptămânile trecute despre un Z900 nou-nouț, care să înlocuiască modelul de cilindree medie – Z8000, cu un motor care să dezvolte 126 cp. În astfel de condiții, mulți se întrebau ce se va întâmpla cu gama Z1000?
Iată că japonezii au anunțat despre ce va fi vorba cu mai bine de o săptămână înaintea prezentării pentru public, ce va avea loc la EICMA – Milano.
Noul Z1000R va avea aceleași valori de putere și de cuplu ca modelul standard, dar va corespunde normelor Euro IV. Setările motorului au fost modificate pentru o curbă de cuplu mai lină, spune Kawaski.
Frânele vor primi îmbunătățiri serioase: discuri Brembo de 310 mm și etrieri Brembo M50, plus noi furtune de frână.
Apoi, amortizorul spate va fi înlocuit cu un Ohlins S46DR1S, complet ajustabil.
Rezervorul are un nou design, iar capacitatea acestuia a fost crescută la 17 litri. Roțile sunt mai ușoare cu 1,5 kg față de cele de pe versiunea standard.
Farul păstrează aceeași linie de desing, dar vine cu ușoare modificări și tehnologie LED.
Alte opțiuni: indicator la schimbarea treptei și autoblipper.
În acest moment, principlalul rival al lui Z1000 este Suzuki GSX-S1000.
2 Comments
Principalul adversar poate fi si yamaha Mt 10
Salut. N-am mentionat-o pentru Yamaha MT-10 vine deja cu 160 CP.