FILM | Noua Honda CB500X vine cu o roată față mai mare – 19 în loc de 17 -, cu o cursă mai lungă a suspensiei, gardă la sol modificat și un motor făcut să tragă mai de jos. Poziție de adventure, parbriz și accesorii care s-o transforme într-o motocicletă de drum lung. Dar sunt de ajuns ca s-o putem numi o motocicletă adventure?
Am avut în minte întrebarea de mai sus încă de când am văzut noul CB500X. De fapt, mă uitam cu mare interes la motocicleta asta și înainte de apariția noii versiuni: motor simplu și fiabil, consum mic, greutate sub 200 de kg cu rezervorul plin. De ce nu? Motocicleta a fost inclusă și pe lista lui Chris Scott, autorul celebrului “Adventure Motorcycling Guidebook” iar în piață au apărut tot felul de kit-uri care s-o transforme pentru aventura în jurul lumii.
Noi tocmai am făcut prima tură cu CB500X. Vreo 700-800 de km până în Dobrogea, unde am găsit un teren de joacă ca să-i testăm calitățile în enduro. Până acolo și la întoarcere am mers pe autostradă ca să vedem cum e să stai mult timp nemiscat, în șa, iar spre apus am găsit niște viraje superbe ca să ne dăm seama cât e de distractivă. Iată prima noastră întâlnire cu Honda CB500X. Povestea poate fi urmărită mai jos sau direct pe YouTube, unde vă invităm să v-abonați.
Alte subiecte asemănătoare:
KTM 790 Adventure – Primul Test
BMW F850GS Adventure – Prim-Contact
2 Comments
F tare, bravo. Mie unul mi-ar placea sa o vad intr-un test comparativ cu altele din clasa. Gen V-Strom, etc, alte motoare comparabile ca pret si clasa.
interesant testul (chiar daca v-ati chinuit un pic pe acolo fara gume adecvate) si haios modul de prezentare. Asteptam la urmatorul sa aflam cum se comporta cu pasager si bagaje la drum lung- consum, interval revizii, cu ce accesorii poate fi dotata, etc. Pare un allrounder f.ok pentru incepatori, piloti mai scunzi sau mai in varsta , femei, etc. intr-o lume dominata de monstri touring -enduro de cilindree mare care iti ofera senzatii (pana ii apleci sau trebuie sa ii impingi 🙂 )