Limita de viteză ar putea crește
10/02/2014
Minsk renaște. Enduro, cross și stradă, made in Belarus
11/02/2014

Un an de PeMotoare.ro. Începutul unei povești pe două roți

185.000 de cititori, 381.000 de vizite, 1,2 milioane de pagini citite. Așa arată, astăzi, statisticile PeMotoare.ro, la un an de la primul articol scris pe site și de la primul prieten adăugat pe Facebook.

Totul începea acum mai bine de un an, de Crăciun. Mă întorceam de la schi cu Andrei Cătălin Sănătescu și vorbeam despre motoare. Iar el spunea cum citise în presa italiană că „a pune ABS la Suzuki B King e ca și cum ai pune un bodyguard să păzească un samurai“. Iar după trei zile mi-am dat seama. De ce n-am putea spune noi, ca presă românească, așa ceva?

la rra

PeMotoare.ro la emisiunea „Ca pe Roate“ de la Radio România Actualități

Au urmat discuții, studiu, propuneri de nume, concepte, logo și alte chestiuni mai mult sau mai puțin interesante. Și, într-un final, pe 11 februarie apăreau primele trei articole, mai mult de test. Nu mă gândeam că le va citi cineva: unul despre cum fac englezii campanii pentru siguranța motocicliștilor, altul despre lansarea unor noi modele Honda și al treilea tot despre Honda.

Pe 8 aprilie ieșeam prima oară în lume și ne vedeam cu voi la Salonul Auto Moto. Pregătisem un roll-up și „sfaturile PeMotoare pentru începutul de sezon“. Cei care le-ați primit, le țineți probabil minte foarte bine.

pemotoare la sam

PeMotoare.ro la Salonul Auto Moto, de vorbă cu motocicliștii.

Pe 13 aprilie, alături de Andrei Cătălin Sătătescu, plecam cu primele motociclete de test: BMW F 800 GS și BMW F 800 GT, direct de la SMAEB. Asta cu toate că primul test publicat a fost despre R 1200 GS. Au fost trei zile pline, cu câte două motociclete scoase la plimbare de dimineața până seara. Apoi, de-a lungul sezonului, am ajuns la Vama Veche (via Călărași) cu Honda Transalp și F 800 GS Adventure și, alături de kulturide.com, ne-am noroit din cap până-n picioare într-o zi de soft enduro prin nordul Bucureștiului.

Au urmat alte și alte articole, interviuri, reportaje, deplasări. S-a alăturat, apoi, echipei noastre Cosmin Voicu, fan al motocicletelor italiene și al streetfighterelor cu doi cilindri în V, care a avut o zi cam ghinionistă cu Husqvarna Nuda. Eram în shooting-ul pentru test, când, încercând să facă o manevră care să iasă frumos în fotografie, a pierdut aderența și s-a trezit pe jos.

IMG_6469

Cosmin Voicu, pe Husqvarna Nuda, suprins de Mihnea. Se mai întâmplă…

Zi fotografiată excelent de Mihnea Ratte, care, de ceva vreme este om de nădejde la teste  face ca fotografiile PeMotoare.ro să arate la fel ca cele ale producătorilor. În unele cazuri, chiar mai bine.

Iar dacă ar fi să-ncep cu mulțumirile, lista ar fi lungă. Emil pentru suport tehnic și pentru că s-a bătut cu cei care ne-au hackat, Andrei și Funky Advertising, Teddy pentru suport moral și sfaturi, Ion pentru bannere și alte chestii grafice, Daniel pentru logo.

Foarte multă apreciere oamenilor care au crezut în noi și care-au ales să ne ajute și să-și promoveze produsele și brandurile prin intermediul nostru.

Și, cele mai multe mulțumiri, ție, pentru că ne citești. Acesta este abia începutul. La mulți ani, Pe Motoare!



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

10 Comments

  1. Stefan spune:

    La multi ani si la mai mare. Sunteti unul din tab-urile browserului meu si va citesc zilnic. Multa bafta in continuare !

  2. Kulturide.com Bogdan Danailescu spune:

    La multi, multi, multi ani! 🙂

  3. Radu spune:

    La Multi Ani si felicitari pentru ceea ce faceti (pe praful ‘asta).
    Alaturi de voi.
    Radu.

  4. Valentin spune:

    La multi ani!!! Asfalt uscat 🙂

  5. marius badaranza spune:

    La multi ani!! sinteti super tari,tineti-o tot asa…doar ieri v-am descoperit existenta …bravo!!!

  6. petrescu stefania spune:

    Datorita voua am invatat o sumedenie de chestii super tari!!! Va multumesc pentru prezenta voastra in viata mea!!!LA MULTI, MULTI ANI!!!

Lasă un răspuns la Stefan Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.