MV Agusta Turismo Veloce 800, lansată oficial. Fotografii și date tehnice
04/11/2013
Honda CBR1000RR Fireblade SP. Retușat pentru circuit
05/11/2013

Honda VFR 800 2014. Legenda sport-touring renaște

Honda a relansat legendara VFR 800, cu un design nou, sistem de control al tracțiunii, șa reglabilă în înălțime și motor îmbunătățit.

Honda VFR 800 2014 va fi propulsată de binecunoscutul V4, un motor cu tradiție de 40 de ani, care a echipat și modelul Crossrunner, testat de PeMotoare.ro în primăvară. Honda spune că noul motor V4-VTEC livrează puterea mai liniar, iar cuplul a fost crescut la turații mici și medii, pentru a crea un echilibru între o motocicletă de zi cu zi și una cu caracter mai sportiv. Motorul de pe noua VFR 800 dezvoltă 107 cai putere (la fel ca modelul vechi) la 10.250 rpm și are un cuplu maxim de 75.1 NM la 8.500 rpm (modelul vechi avea 80 NM la 8.750 rpm).

Alte modele prezentate la EICMA:

MV Agusta Turismo Veloce 800 – sport-touring cu sânge italian

Honda CBR1000RR Fireblade. Superbike dus la extrem

Motorul de pe Honda VFR 800 2014 lucrează pe același principiu. La turații mici ai deschise doar două valve, iar când turațiile cresc, propulsorul funcționează la întreaga capacitate. Cei de la Honda spun că au făcut această trecere imperceptibilă.

VFR800F 2014

Honda VFR 800 2014 este cu 10 kg mai ușoară decât predecesoarea sa, iar evacuarea dublă aflată sub șa la vechiul model a fost înlocuită cu o singură tobă, pentru a mai reduce din kg.

Bascula monobraț Pro-Arm, furca de 43 de mm, etrirerii cu patru pistoane și roțile, toate sunt noi. Șaua este ajustabilă cu 20 mm iar ABS-ul este standard. Honda VFR 800 are, pe față o furcă HMAS, iar pe spate o suspensie Pro-Link cu amortizor pe bază de gaz.

[nggallery id=107]

Noua motocicletă Honda este mai suplă, farul și stopul sunt pe bază de LED, iar luminile de poziție sunt în oglinzi. Panoul de bord este nou, iar manșoanele încălzite oferite în dotarea standard au cinci trepte. Honda VFR 800 2014 mai are un quickshifter, capacitatea rezervorului este de 21.5 litri, iar masa cu plinurile făcute este de 239 de kg.

 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

7 Comments

Dă-i un răspuns lui EICMA 2013: BMW R 1200 RT 2014. Răcire cu lichid și opțiuni de drum lung | Pe Motoare - Motociclete, teste, știri, interviuri Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.