Honda CTX1300 2014. Un touring cu atitudine
12/11/2013
VIDEO Cu motorul printr-un cerc de foc
12/11/2013

Honda CBR300R 2014. O supersportivă în miniatură

Honda a completat gama de motociclete sport cu modelul CBR300R 2014. Sportiva are un motor de 31 CP, ABS și un design asemănător cu CBR1000RR Fireblade.

Honda CBR300R 2014 beneficiază de un monocilindru în patru timpi de 286 cmc, răcit cu lichid, ce dezvoltă 31 CP la 8500 rpm și un cuplu de 27 Nm la 7250 cmc. Pentru a diminua la minimum vibrațiile tipice unui motor cu o cilindree mai mare față de modelul CBR250R, noua motocicletă are un arbore de echilibrare mai greu, precum și suporți de cadru pentru montarea motorului mai rezistenți. Mai mult, injecția PGM-FI cu alezaj de accelerație de 38 mm a fost reglată, astfel încât să ofere un răspuns prompt al accelerației pe toată plaja de turații.

Deoarece numărul pieselor aflate în mișcare a fost redus pe cât posibil, motorul lui Honda CBR300R 2014 este mai economic, în timp ce inelele pistoanelor cu frecare redusă și bujia iridiu reduc costurile de întreținere.

Alte modele prezentate la EICMA:

Honda CB650F

Honda VFR 800

Honda CBR1000RR Fireblade SP

Cadrul este de tip diamond și fabricat din oțel, în timp ce ampatamentul este redus la 1380 mm. Cu rezervorul de 13 litri plin, Honda CBR300R 2014 cântărește 164 kg la plin. Suspensia este alcătuită dintr-o furcă telescopică cu jambe de 37 mm și un mono-amortizor Pro-Link.

Honda CBR300R 2014 4

Frânele au un disc de 296 mm și un etrier cu două pistonațe pe față, în timp ce pe spate s-a montat un disc de 220 mm și un etrier cu un pistonaș. În plus, inginerii japonezi au echipat motocicleta cu ABS ca dotare standard. Șaua are o înălțime de 785 mm, iar designerii au pregătit pentru Honda CBR300R 2014 trei culori – Ross White Tricolore, Millenium Red și Black.

Fișă tehnică Honda CBR300R

Motor: monocilindru,  patru timpi, 286 cmc, răcit cu lichid
Putere: 31 CP la 8500 rpm
Cuplu: 27 Nm la 7250 rpm
Transmisie: manuală, șase trepte de viteză
Cadru: de tip Diamond, fabricat din oțel
Roată față: 17M/C×MT2.75, pneu de 110/70-17
Roată spate: 17M/C×MT4.00, pneu de 140/70-17
Ampatament: 1380 mm
Înălțime șa: 785 mm
Rezervor: 13 litri
Greutate cu plinurile făcute: 164 kg

 



Cosmin Voicu
Cosmin Voicu
Îmi plac motocicletele de când eram mic și mă uitam împreună cu tatăl meu la MotoGP și la WSBK. Îmi aduc aminte de cursele cu Doohan și mai târziu de Rossi când alerga la 125 și la 250. Și de Fogarty și Haga la Superbike.

3 Comments

  1. […] singurul producător care face această mișcare. Honda a patentat designul unui naked derivat din CBR300R sau CBR250R. Din schițe, seamănă destul de tare cu CB500F. Având în vedere că designul a fost […]

  2. […] este un CBR300R fără carene și cu o poziție mai dreaptă și mai puțin sportivă. Motorul este același […]

Lasă un răspuns la Kawasaki și Honda pregătesc naked-uri de mici dimensiuni | Pe Motoare - Revistă moto online. Motociclete, călătorii, echipament. Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.