Honda CB1100 EX 2014 are roți cu spițe și tobă dublă pe spate, pentru a semăna și mai bine cu motocicletele scoase de japonezi în anii ’70.
Honda CB1100 mai are cutie de vieze cu șase trepte, farul este mai sus, rezervorul mai mare, iar panourile laterale și șaua au fost restilizate. În rest, avem același motor cu patru cilindri în linie de 1.140 cc, care dezvoltă 88 de CP la 7.000 rpm și 91 Nm la 5.000 rpm.
Evacuarea dublă este mai scurtă cu 40 de mm față de evacuarea 4 în 1 montată pe modelul anterior Honda CB 1100. Honda spune că a optat pentru cutia în șase trepte ca să reducă consumul la viteze de autostradă. Astfel, consumul anunțat este de 5,8 l/100 km. Rezervorul este cu trei litri mai mare și ajunge la 17.5 L, iar panourile laterale au fost redesenate ca să aducă și mai mult cu modelele clasice.
Honda CB1100 a fost lansată anul trecut și este o motocicletă care amintește de glorioasele modele Honda cu patru cilindri în linie din anii 70. Designul a fost inspirat din Honda CB750, una dintre cele mai faimoase motociclete construite vreodată de Honda.
3 Comments
[…] mai supărată. Modelul a fost prezentat miercuri, alături de ediția revizuită a nakedului retro CB1100. Practic, acest model face legătura într Honda CTX 1300 și mult mai voluminoasa GL 1800 Gold […]
[…] Honda CB1100. Spritul anilor 70 […]
[…] Dacă preferi ceva cu sânge latin, mergi pe Ducati GT1000. Cât despre japoneze, nu uita de Honda CB 1100. Este mai puternică decât Triumph și e inspirată de superbike-ul anilor […]