BMW C 650 GT – Regele junglei…urbane
05/03/2013
salon auto moto
Salonul Auto Moto revine în Piața Constituției
05/03/2013
ducati monster fete

Spune-ne ce temperament ai, ca să-ți spunem ce motocicletă ți se potrivește. După această axiomă, echipa pemotoare.ro vă prezintă o selecție cu cele mai bune variante de motociclete pentru fete.

Că tot suntem în perioada romantică dintre 1 și 8 martie, când fetele sunt în centrul atenției, ne-am pus pe treabă și am trecut în revistă cele mai bune motociclete pentru fete.

Când îți alegi o motocicletă, o faci în funcție de temperament (unii ar spune că ea te alege pe tine), așadar pentru fiecare domnişoară există motorul potrivit. Iar regula se aplică tuturor, indiferent că sunt blonde, brunete, şatene sau roşcate.

Nu ştii ce motocicletă să îţi alegi? Te ajutăm noi.

UPDATE: AM LANSAT VERSIUNEA 2015. AFLĂ NOILE RECOMANDĂRI

Ducati Monster 696 – „Sexy și rea“

Ducati Monster 696

Ducati Monster 696 – „Sexy și rea“

Au trecut 20 de ani de când primul Monster a ieșit pe piață. Monster 696 este cea mai blândă dintre versiunile de la Ducati, dar tot are 80 de cai putere și acel sunet de 2 cilindri în V, pe care-l recunoști de departe. Noul Monster are 6 viteze, ABS opțional și cântărește 161 de kg (163 kg – varianta cu ABS), cu rezervorul gol. Iar acel roșu aprins pe care numai italienii știu să-l prepare, va atrage privirile şi va scoade din minți orice motocilist. Dacă îţi plac Angelina Jolie şi seria Batman, Monsterul e facut pentru tine.

Royal Enfield Bullet 500: „Vintage” pentru fetele romantice

Este rezultatul a peste 80 de ani de istorie moto a celor de la Royal Enfield, fiind totodată, cel mai longeviv model în producție continuă. Bullet 500 se adresează fetelor romantice, visătoare, cu stil, cărora le ajunge un monocilindru de 500 cc, care dezvoltă 27 de cai putere ca să-și împlinească visele. Filmul tau preferat este „Pe aripile vântului”. Cu o astfel de motocicletă, o fată pe nume Henriette – Luna, pentru prieteni – a traversat singură Americile de la Nord la Sud. Găsiți povestea ei aici

BMW F 700 GS: „Fără limite”

BMW F 700 GS

BMW F 700 GS – O adevărată aventurieră

Este o motocicletă pentru fata care ar da oricând perechea de tocuri pe niște bocanci buni și geanta Louis Vuitton pe un rucsac de 60 de litri. Filmele ei preferate sunt „127 de ore” şi seria „Indiana Jones”. Totuși, BMW F 700 GS este destul de înaltă, așadar o recomandăm fetelor cu picioare lungi. Nu trebuie să fie 90-60-90, dar trebuie să poată atinge pământul odată urcate în șa. Este un all-rounder cu motor de 800 de cc, doi cilindri în linie, ce dezvoltă 75 de cai putere. BMW F 700 GS este urmașa modelului F650 GS, pe care o slovenă a făcut singură turul lumii în cinci ani și jumătate. Asta i-a adus nu doar respectul tuturor bărbaților, ci și un loc în Cartea Recordurilor. Povestea ei, aici: http://www.benkapulko.com/en/the_journey

Honda CB 500 F: „Ochelarista” – Decentă, capabilă, polivalentă, raţională

Este o motocicletă onestă. Poți face cu ea de toate, de la mers zilnic la serviciu până la ieșiri de weekend. Are o poziție neutră care te face să stai confortabil, iar motorul parallel-twin este destul de liniștit cât să nu te dea pe spate (la propriu) și destul de agil cât să te poți baza pe el. Cam ce ți-ai dori de la un bărbat obișnuit. Fata care îşi cumpără o asemenea motocicletă se uită la telenovele şi la filme indiene.

Am testat Honda CB500F. Află cum ni s-a părut

Kawasaki ER-6N: „Hipsteriţa” – Modernă, manevrabilitate la superlativ 

Kawasaki ER-6n

Kawasaki ER-6n

Este stilată, urbană, puțin ciudată și foarte manevrabilă. Numai bună să ieși în oraș la ceas de seară și să te duci la terase unde se bea bere ne-românească, se ascultă muzică de care n-a auzit nimeni și se discută despre filme underground. Iar asta cu un motor de doi cilindi în linie și 650 cc de dezvoltă 72 de cai putere. Ca să poți fugi cu stil când te plictisești.

Suzuki Gladius: Luptătoarea

Are un motor cu doi cilindri în „V” la 90˚ de 645 cmc, răcit cu lichid, alimentat prin injecţie, urmașul modelului SV650, recunoscut pentru fiabilitate, putere şi economicitate. Dezvoltă 72 de cai putere, sună bine și are 202 kg cu plinurile facute. Costă 6.190 de euro, având un foarte bun raport calitate-preț. Și nu trebuie să te cheme neapărat Xena ca s-o călărești. Numele motocicletei ne arată şi filmul preferat al proprietarei: evident, „Gladiatorul”.

Triumph Street Triple: „Spice girl”

Da, este un motor cu aer nobil și trei cilindri în linie care impune respect. Dar atenţie, cu 106 cai nu e de glumă. Este un roadster în stilul clasic britanic, cum doar cei de la Triumph știu să facă. Are atitudine, personalitate, două faruri agresive și culori care niciodată nu vor trece neobservate. Caracterul tău complex te face sa iubeşti şi „Pacientul englez”, dar şi seria James Bond.

Yamaha MT-03: Mereu cu poftă de distracţie

Este o motocicletă urbană cu poftă de viață, iar monocilindrul de 660 cc asigură „good vibrations”. Este compactă, ușoară, vioaie, agilă și rămâne cea mai bună variantă pentru mersul în oraș. Fiind tot timpul în mişcare nu prea ai timp de filme, dar când o faci preferi sa fie ceva de Tarantino.

[nggallery id=14]

Dacă ți-a plăcut acest articol, te așteptăm pe pagina noastră de Facebook.



4 Comments

  1. denisa marginean spune:

    In mod normal as fi spus Yamaha! Dupa ce am citit articolul, care-i foarte tare, mi-am dat seama ca mi se potriveste Suzuki… 🙂 Interesanta asociere…

  2. denisa marginean spune:

    Cristian, din punctul meu de vedere revolutie= schimbare. Sigur, in acest moment, ar fi nevoie de o revolutie…. 🙂 dar una care sa aduca schimbarea in bine, evident! Dar pentru a nu duce discutia intr-o alta directie si pentru a nu-i supara, cumva, pe cei care tresar la auzirea cuvantului revolutie, ma multumesc a spune ca voi face o „revolutie” in propria-mi viata 🙂 In alta ordine de idei, da, imi place Gladiatorul!
    Astept stiri noi despre pilotii din MotoGp 🙂 Fix peste o luna avem prima etapa…zboara timpule, zboara.. 🙂 Pana atunci, intre 12-14 martie avem teste la Austin….
    Stiu, vorbesc prea mult. Ma rog, in cazul asta, scriu… Va salut!

  3. […] două luni, într-un articol-pamflet, glumeam și spuneam că Honda CB500F este foarte bună pentru fetele ochelariste care vor o […]

Lasă un răspuns la Honda CB500F: bună de măritat. TEST | Pemotoare.ro - Motociclete, teste, știri, interviuri Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.