Un prieten a plecat în Patagonia și mă scoate din minți
21/01/2019
S-a întors lumea cu susul în jos: Harley-Davidson se apucă de Adventure, BMW de cruisere
27/01/2019

Triumph Rocket 3 – 180 de cai și cuplu de mașină

Triumph a prezentat zilele trecute primele fotografii cu Rocket 3 – motocicleta cu cel mai mare motor pus vreodată pe un model de serie – un tricilindru de 2.500 de cmc, capabil de 180 de cai putere si vreo 240 de Nm – cam atâta cuplu are și un Duster 1.5 dCI, de exemplu. 

Iar de data asta, puterea va fi ușor de controlat – mai mult ca sigur, Triumph va oferi tot arsenalul de electronice disponibil – ride-by-wire, moduri de mers, traction control – electronica deja prezentă pe seria Bonneville. Dacă ne uităm la etrierele de pe față – Brembo din gama de vârf, putem spune că va frâna bine, cu toate kilogramele pe care le are în plus. 

Dar am vorbit destul despre performanțe. Cei care-și vor cumpăra motocicleta asta, o vor face pentru felul în care arată – pentru că este mare și impunătoare. Pentru evacuarea aceea 3-1-3, care arată încântător și lasă la vedere roata mare de pe spate, prinsă de cadru printr-o basculă monobraț, pentru farul dublu – emblematic pentru Rocket dar stilizat asemeni unui Bonneville, pentru rezervorul clasic, în fine, pentru alura de power cruiser. 

Ce vedem aici face parte din seria Triumph Factory Custom – o linie specială ce va include și alte modele – Thruxton, de exemplu, cu cele mai bune finisaje pe care le are Triumph la dispoziție. De exemplu, Thruxton TFC va fi produs în 750 de exemplare, este mai ușor și mai puternic decât Thruxton R de serie, are multe elemente din fibră de carbon și suspensii Ohlins. Un Thruxton R TFC costă 20.000 de euro. 

Exemplarul Rocket a fost prezentat în stadiul de concept, iar detaliile le vom afla la 1 Mai – atunci cei de la Triumph vor anunța datele tehnice complete și prețul. 

Rocket 3 va apărea în mai multe versiuni – bobber, touring, classic, iar Triumph va pune la dispoziție foarte multe accesorii pentru customizare. 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.