Kawasaki Versys 650 2015. Primele detalii și fotografii
29/09/2014
Noul BMW S 1000 RR – Mai mult cuplu, mai mulți cai, mai puține kilograme
30/09/2014

Kawasaki Versys 1000 2015. Date tehnice și fotografii

Kawasaki Versys 1000 2015  are un design complet nou, mai agresiv. Motorul rămâne același: patru în linie, 1.000 cmc.

După ce PeMotoare.ro a publicat o fotografie în exclusivitate cu noua Kawasaki  1000, a venit rândul să dăm citire și primelor date oficiale.  Așa cum am văzut și în fotografia de pe Transalpina, noutățile sunt, în primul rând, de ordin estetic.

Kawasaki Versys 1000 2015 are far dublu, la fel ca și noul Versys 650. Așadar, nu avem doar un „facelift“, ci o transformare evidentă la nivel de design, noile Versys venind cu o „privire mult mai agresivă“, dar și cu dotări mai bune pentru touring pe șosea.

kawsaki versy 1000 2015

Printre noutăți se numără un nou parbriz reglabil (poate fi ajustat cu 75 mm), un ambreiaj mai moale, cric central standard, ABS standard și accesorii noi: alte cutii laterale, un top-case de 47 litri, far ceață cu LED, hand-guard-uri, indicator treaptă viteză, s.a.

Citește și:

Kawasaki Versys 650 2015. Primele detalii și fotografii

Kawasaki Ninja H2. Superbike de 300 de cai putere

Kawasaki Versys 1000 2015 are același motor de pe Z 1000, de 1043 cmc, cu patru cilindri în linie. Japonezii spun că performanțele sunt mai ridicate ca la modelul precedent, datorită noilor prize de aer. La motor au fost schibate și injectoarele, dar și alte câteva caracteristici tehnice.

Cutia de viteze este derivată tot din cea de pe Z1000, dar spre deosebire de naked, prima treaptă e mai scurtă (pentru plecări rapide când ești încărcat cu bagaje), iar treptele 3-6 sunt mai lungi.

kawsaki versy 1000 2015 3

Motorul este același 4 în linie de pe Z 1000

O altă noutate este furca, mai moale față de cea de pe modelul precedent, pentru un confort sporit pe drumuri proaste. Furca este complet ajustabilă pe compresie și revenire, iar reglajul se face din partea dreaptă. Arcul de pe spate este mai dur, ca să facă față la mai multă greutate, dar compresia a fost redusă cu 30%, la fel ca și pe față, pentru confort.

Poziția este neutră, iar înălțimea șeii a fost coborâtă la 840 mm (-5mm). Discurile de pe roata față au un diametru mai mare: 310 mm.

Kawasaki Versys 1000 2015 are controlul tracțiunii (KTRC – Kawasaki Traction Control), cu trei setări diferite: două pentru asfalt uscat, iar una pentru aderență scăzută.

kawsaki versy 1000 2015 7

Ghidonul este nou și se află cu 20 de mm mai sus, iar priza de aer aflată între faruri elimină turbulențele la viteze mari, mai spun cei de la Kawasaki.

kawasaki versys 1000 2015 (1) kawasaki versys 1000 2015 (2) kawasaki versys 1000 2015 (3) kawasaki versys 1000 2015 (4) kawasaki versys 1000 2015 (5) kawasaki versys 1000 2015 (6) kawasaki versys 1000 2015 (7) kawasaki versys 1000 2015 (8) kawasaki versys 1000 2015 (9) kawasaki versys 1000 2015 (10)

 

kawsaki versy 1000 2015 5

Date tehnice Kawasaki Versys 1000 2015

[tabgroup]111[/tabgroup]

 

 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.adventure

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.