Cu ABS sau fără ABS? Demonstrație VIDEO
10/09/2014
Top 5 drumuri de mers cu motocicleta în Europa
11/09/2014

Honda VFR800X Crossrunner, mai musculoasă și mai arătoasă în 2015




Honda VFR800X Crossrunner 2015 are far cu led, ceva mai multă putere și controlul tracțiunii. Printre altele.

Honda a prezentat oficial o nouă versiune a modelului VFR800X Crossrunner. În principiu, este aceeași motocicletă pe care am testat-o și noi în 2013, dar are un design mai …2014 și performanțe ușor îmbunătățite.

Designul noului Crossrunner, adventure-sport-touring-ul de categorie mijlocie de la Honda, este inspirat din VFR800, relansat anul trecut. Are far cu led și este ceva mai elegantă față de modelul anterior, lansat pe piață în 2011. Poziția este, de asemenea, mai agresivă, spun cei de la Honda.

Honda VFR800X Crossrunner 20152

 

 

VFR800X Crossrunner are același motor, binecunoscutul V4 VTEC, care dezvoltă, acum, 106 cp la 10.000 rpm (față de 101) și oferă mai mult cuplu în plaja medie de turații, spune Honda. Subcadrul este mai ușor, iar bascula este nouă. Cursa suspensiei a crescut iar roțile sunt, de asemenea noi, iar configurația este de stradă: anvelopă de 120 mm pe față și 180 pe spate.

Honda VFR800X 2015 mai are un sistem de control al tracțiunii pe două nivele decuplabil, provenit de la fratele mai mare – VFR1200X Crosstourer.

Șaua are înălțime ajustabilă (două poziții), iar manșoanele încălzite și semnalizările care se opresc singure după ce ai luat virajul intră în dotarea standard.

 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro

1 Comment

  1. […] deja o clasă foarte bine-definită. Honda VFR 800X Crossrunner, Yamaha MT-09 Tracer și nou-lansata MV Agusta Turismo Veloce se vor duela pentru supremația […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.