2019 BMW F850GS Adventure – La prima vedere | Walkaround
08/11/2018
2019 Honda CB500X – Mai adventure, mai atractiv
09/11/2018

Honda CRF450L Rally Concept – Impresionant!




Ce-ați spune de o motocicletă de 45 de cai putere și 140 de kg la plin, cu un rezervor de 20 de litri. Și cu suspensii gata pentru orice teren. Și cu un display ce seamănă cu un road-book digital. Și care arată fix ca o motocicletă de Dakar, dar care are far, oglinzi și îndeplinește normele Europ 4. Faceți cunoștință cu Honda CRF450L Rally Concept. 

Motocicleta asta a fost, cumva, trecută cu vederea. Nicio informație în comunicatele de presă, nicio știre. Totuși,  nouă ni se pare una dintre cele mai grozave apariții de la EICMA. Asta pentru că e o motocicletă de curse, cu far și oglinzi, cu intervale de revizii la nr de km și nu la ore de funcționare. Din pacate insa, numarul de km este limitat la 1.000. Nu 10.000, ca la motocicletele de strada cu pretentii off-road.

Primul contact a fost ieri, la Salonul EICMA de la Milano. Puteți urmări prezentarea video în fereastra de mai jos sau direct pe YouTube. 

Practic, CRF450L, apărută pe piață ca model 2019, e derivată din CRF450R. Iar acum urmează să primească rezervor de rally-raid, turn de navigație și parbriz și să devină o motocicletă cu care poți pleca în aventură. Asta dacă prin aventură înțelegi mai ales drumuri neasfaltate prin locuri uitate de lume. Pentru că dacă aventura ta va cuprinde secțiuni lungi de asfalt, e posibil ca CRF450L Rally să nu fie o alegere ideală.

Dar până atunci mai e, pentru că deocamndată motocicleta a fost prezentată cu titlul de concept, iar Honda nu a spus nimic despre o versiune de serie. Totuși, avem motive solide să credem că se va întâmpla. Prețul va fi destul de piperat. Nu trebuie comparată cu.. un CB500X, de exemplu, pe considerentul că are aceeași cilindree. CRF450L Rallye este derivată dintr-o motocicletă de curse, iar asta înseamnă materiale și tehnologii scumpe, care vor ridica prețul în jurul valorii de 15.000 de euro, estimăm noi. Sau chiar peste. 

 



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.