Ducati Diavel Dark: nici dracu nu e chiar așa de negru
17/06/2013
Rezultat bun la prima tură oficială cu prototipul Suzuki pe un circuit MotoGP
18/06/2013

Doi aventurieri pe drumul mătăsii

into the world

Ionuț și Ana s-au urcat pe motocicletă și au plecat în lume. De mai multe ori. După Africa, a venit timpul să întâlnească Asia Centrală.

„Unul dintre noi s-a născut în mașină, celălalt a crescut pe malurile Dunării. Amandoi am studiat Arhitectura, dar ne-am întâlnit abia după absolvire. Am fost colegi de birou, apoi am deschis propriul studio. După aventuri în Europa și Asia de Sud-Est, din 2011 experimentăm cu un stil de viață nomadic. Pentru noi aventura nu e o cursă contra cronometru. Călătorim pe două roți și cu un cort de 4 mp. Ne place să ajungem în locuri cu nume greu de pronunțat, să cunoaștem oamenii, să mâncăm chestii ciudate, să facem fotografii și să iți povestim totul în detaliu“, spun cei doi.

Din iunie 2011 până în august 2012 au făcut turul Africii pe motocicletă: 14 luni, 55.000 de km și 29 de țări. Și, cum călătorului îi șade bine cu drumul, după ce s-au întors n-au stat mult pe gânduri, și-au făcut bagajele și au plecat spre Asia Centrală. Prima oprire: Turcia. Urmează Georgia, Rusia, Kasakhstan, Uzbekistan, alte țări care se termină în „stan“ și Mongolia.

Au plecat din cartierul bucureștean Berceni, la jumătatea lunii mai, iar la ora redactarea acestui articol sunt undeva prin Rusia .

„Primul bushcamp se soldează și cu primele victime. Mai întai vântul ne suflă unul dintre izoprenele cu care fixăm gențile pe șei și îl duce în mare, apoi ne crapă una dintre cănile în care ne fierbem ceaiul“. Așa începe jurnalul de călătorie, pe care-l puteți citi pe intotheworld.eu.

Cei doi vor fi purtați de o KTM 690 Enduro R din 2009 și o Suzuki DRZ 400 SM din 2006.

Motocicletele celor doi aventurieri:

KTM 690 ENDURO R (2009)

– sprocket Dirt Tricks Ironman
– rezervor 14l Aqualine Safari
– sa custom Seat Concepts
– Linx fairing Britannia Composites
– MK3 pivot pegs
– filtru aer Unifilter din spuma
– Renthal Dakar fatbar + KTM plastic hand guards + rally ride foam grips
– amortizor de ghidon RalleMoto RM2
– Scottoiler
– 150W invertor
– genti Enduristan (1x Monsoon+ isolation bags, 1x Tornado L, 1xSandstorm)
– anvelope Dunlop Trailmax & 908 Rallyraid

SUZUKI DRZ 400 SM (2006)

– sprocket Dirt Tricks Ironman
– Linx fairing Britannia Composites
– rezervor 4Gal IMS
– linkuri homemade
– Scottoiler
– sa custom Seat Concepts decupata fara mila pentru inaltimea Anei
– genti Enduristan (1x Tornado L, 1xSandstorm)
– anvelope Dunlop Trailmax & 908 Rallyraid



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro Facebook: Cristian Predoi Instagram: @cristian.predoi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.