Disponibile la test: Triumph Bonneville T120 și Tiger Explorer 1200
04/09/2017
BMW K1600B Bagger Test
11/09/2017

Clover Crossover 3 – Impresii după 16.000 de km




Am avut trei luni pline în care-am reușit să testez costumul Clover Crossover 3 în aproape toate situațiile posibile. Mai puțin ploi tropicale și ninsoare. Este costumul cu care am fost la Nordkapp, în Muntenegru și la GS TT. L-am spălat deja de trei ori, m-a prins și ploaia dar și temperaturi de 45 de grade. Iată impresiile mele după mai bine de 16.000 de km. 

Am luat costumul de la Motor-Team. 

Ventilație. Este primul cuvânt care-mi vine în minte când vorbesc spre Clover Crossover 3. Este cea mai importantă caracteristică și orificiile mari prin care te răcorești m-au convins să iau acest costum. Totodată, protecțiile sunt ușoare, și nu te simți ca un cavaler medieval când îl imbraci. Cred că este un costum potrivit pentru clima din România și rămân în continuare foarte mulțumit de acest aspect.

Design vs. Materiale. Cred că este unul dintre cele mai inteligent-create costume de touring. Buzunarele, felul în care se detașează părți din costum ca să lase loc aerului, stratul de ploaie ce poate fi purtat și pe dedesupt și pe deasupra. Este un costum foarte ingenios. Când vine vorba de materiale, cei de la Clover au vrut să țină un preț accesibil. Iar asta se vede la toate straturile, mai puțin la geaca de ploaie – care este de top. Stratul exterior are o textură abrazivă, am găsit ceva ațe răzlețe în zona fermoarului pantalonilor, iar membrana de ploaie de la pantaloni ar fi putut fi mai respirabilă și mai plăcută la atingere dacă nu porți pantaloni termici. Dar vorbim despre pantaloni de 283 de euro, ce vin cu strat termic și membrana de ploaie detașabile și despre o geacă de 525 de euro ce vine, de asemenea, cu strat de ploaie/windstopper și cu strat termic. Raportul calitate/preț este bun.

Ține la ploaie? Ține. Cel puțin la mine a ținut în Norvegia și sunt extrem de mulțumit, mai ales de geacă, pe care am ales s-o port doar la exterior. Și pe care o poți purta și după ce-ai lăsat motocicleta în parcarea hotelului dacă ai o zi ploioasă. Stratul de ploaie superiro ține și la vânt și, alături de ventialație, este punct forte când vine vorba de acest costum.

Ține la frig? Depinde ce înseamnă frig pentru tine. Când temperatura a coborât la 20 de grade am pus stratul de ploaie/windstopper, în timp ce la 15 grade am pus si stratul termic. La 10 grade simțeam, din nou, frigul și a trebuit să mai bag un polar. Temperatura minimă la care am mers a fost de 8 grade. Este un costum gândit pentru țările cu o climă caldă, așadar este orientat mai degrabă spre temperaturi ridicate. Ca să mergi la sub 10 grade trebuie să mai adaugi cel puțin un strat consistent. Sau două mai subțiri. Dar, vorba unui prieten. Dacă ți-e frig, mai pui ceva pe tine. Dacă ți-e cald, ce faci?

Concluzia? Dacă vrei materiale de top poți alege Rev’it! Dominator GTX. Dar costă dublu. Dai aproape 1.000 de euro doar pe geacă. Clover Crossover este o soluție inteligentă pentru cei care vor un costum de touring complet, la un preț accesibil și fără card de credit. Vine cu un raport calitate/preț bun și mi se pare o alegere potrivită pentru orice motociclist care nu trăiește în Norvegia și care nu vrea să meargă foarte mult pe vreme rece.  Îl găsești la Motor-Team. 

Spre Nord, cu clover Crossover 3



Cristian Predoi
Cristian Predoi
Redactor-șef PeMotoare.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *